אחת המזוזות שנקבעו ברחובות העיר

בעזרת השם: מזוזות הותקנו גם ברחובות העיר

תושבי שכונת מישור הנוף הופתעו לגלות מזוזות גם על עמודים ברחוב: "מזאת אומרת מזוזות על עמודים? מטומטם מי שעשה את זה", שיתף אחד מבעלי העסקים באזור

פורסם בתאריך: 13.7.17 15:17

המזוזות בראשון לציון כבר לא רק בפתח בתי מגורים או על קורת דלתם של חדרי שינה ובתי עסק: בשבוע האחרון דיירי שכונת מישור הנוף בראשון לציון- הופתעו לראות שלוש מזוזות מקובעות על עמודים שרחוקים מטרים אחדים מפתחו של בניין מגורים (פיינשטיין 27) אשר צמוד למרכזי המסחרי באזור.

בשכונה שבמזרח העיר, בדומה לרוב אזורי המגורים בראשון לציון, לא ניתן לראות סממנים דתיים מובהקים, מלבד בית הכנסת "יפה נוף" אשר ממוקם במרחק של כמה מאות מטרים מהמקום, שבו הותקנו המזוזות.

"לפני ימים אחדים יצאתי לסיבוב עם הכלב ופתאום ראיתי מזוזות על העמודים, ישר זה תפס לי את העין" סיפר מיקי אלון, יו"ר ועד הפעולה בשכונת מישור הנוף. "בדרך כלל בימי שישי מגיעים לאזור כמה חב"דניקים שמציעים לדיירי השכונה להניח תפילין אבל אני לא באמת יודע מי עשה את זה".

אחד מבעלי העסקים באזור, שהעדיף להישאר בעילום שם הביע תרעומת לנוכח שאלת מערכת "השקמה-ראשונים" על זהות מקבעי המזוזות בקרבת בית העסק שלו: "מזאת אומרת מזוזות על עמודים? מטומטם מי שעשה את זה".

עד כה הניסיונות לבירור זהות המבצעים ונסיבות, מה שנראה כמקרה חריג בשכונת המגורים החילונית במזרח ראשון לציון, נשאר בגדר תעלומה.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר