חניון הגימנסיה הריאלית
הגימנסיה הריאלית. צילום: עיריית ראשון לציון

בעקבות מצוקת החנייה: חניון הגימנסיה הריאלית נפתח לציבור

בעירייה הודיעו על הקצאת מקומות חנייה נוספים לתושבי העיר: חמישה שקלים ללילה מהשעה 17:00 ועד 7:00 בבוקר, אבל רק לתקופה מוגבלת

פורסם בתאריך: 4.7.17 12:29

בעקבות מצוקת החנייה באזור מרכז העיר, עיריית ראשון לציון החליטה כי החל מיום חמישי ועד ה-31 באוגוסט ייפתח במשך 24 שעות ביממה את חניון הגימנסיה הריאלית למורשים בלבד (רחובות: סמילצ'נסקי, יבניאלי, צ'לנוב, הורוביץ, ברניצקי, בראד ודיירי רחוב עולי הגרדום יוכלו להחנות בחניון עד לסיום עבודות שפת הרחוב באזור מגוריהם).

תושבי האזור בעלי תו תושב הרשומים במערכת הממוחשבת של החניון התת קרקעי יוכלו להחנות את רכבם בעלות סמלית של חמישה שקלים ללילה מהשעה 17:00 ועד 7:00 בבוקר למחרת. בהתחשב במחסור החניה באזור, הרשאת הכניסה אל החניון לאורך כל שעות היום עשויה להקל על חיפוש החניה בעת החזרה מיום העבודה אך ככל הנראה היא לא תהווה מענה מספק בעיני הדיירים שגרים בסמוך אליו.

במצב הנוכחי בו מתווספות יחידות דיור נוספות בעיר ובעקבות זאת עולה מספר הרכבים הפרטיים, נראה כי בדומה לפתרון פתיחת חניון הגימנסיה הריאלית, יש צורך ממשי להמשיך לחפש פתרונות מגוונים על מנת להשביע את רצון התושבים.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "עניין החניונים התת קרקעיים ציבוריים מתחת למוסדות חינוך זה משהו חדש. צריך לקחת בחשבון את העלות הגבוהה והפרוצדורה המורכבת (כניסה למורשים, הפרדה בין סגל החינוך לתושבים וכמובן בטחון). ובכל זאת, לאור מצוקת החניות, העירייה נחושה לבחון כל פתרון. יהיה חניון תת קרקעי נוסף בגימנסיה ובבית הספר חביב".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר