אילוסטרציה
אילוסטרציה

הקצינה מראשון לציון בחזית הלחימה החדשה של צה״ל

תכירו את הקצינה מראשון לציון שהגיעה ליחידת מצו"ב באגף התקשוב בעיקר בזכות המורה שלה בתיכון

פורסם בתאריך: 1.5.17 12:38

באחרונה הסתיימה השלמת הקצונה הטכנולוגית של חיל התקשוב, במסגרתה מוכשרים הצוערים להיות הקצינים הטכנולוגיים הבאים בחזית הלחימה החדשה של צה״ל, ועתידים להוביל את התחום. בין מסיימי הקורס בולטת תושבת ראשון לציון, שבראיון ל"ראשונים השקמה" מתארת את חשיבות העשייה בחיל התקשוב. היא בוגרת מגמת מחשבים בתיכון גן נחום, כבר אז הבינה שהיא רוצה לסלול את דרכה בתחום הטכנולוגי, ולכן הבחירה בחיל התקשוב הייתה ממש טבעית בשבילה.

"אל התפקיד המסקרן ביחידת מצו"ב באגף התקשוב נחשפתי בזכות מורתי והעידוד למצוינות בתיכון בו למדתי", היא מספרת, "ייחודה של היחידה הוא העבודה רחבת ההיקף שלה מול גורמים מגוונים במערכת הצה"לית טכנולוגיות חדישות. היחידה היא בעצם מרכז צופן לביטחון מידע, והיא אמונה על משימה לאומית של הצפנת מידע. אל התפקיד הגעתי לאחר שעברתי קורס תכנות בבסמ"ח, האקדמיה הצה"לית למקצועות המחשב וההגנה בסייבר".

במהלך שירותה הצבאי עד כה, היא הספיקה לחוות אתגרים ורגעי סיפוק רבים., כפי שהיא מספרת "לפני שיצאתי לקצונה, פיקדתי על תחום רחב ומשמעותי בענף, תחום ההכשרות של החיילים החדשים המגיעים ליחידה. ערכנו שינוי אדיר בתהליך ההכשרה, ממש לפני שהגיעו חיילים חדשים לענף".

הקורס היוקרתי בתחום התכנות אותו מציעה האקדמיה הצה"לית מקנה לבוגריו את הכלים המקצועיים ביותר בתחום ועל כן התפקיד הוא מקפצה לאזרחות, חברות אזרחיות במשק מעוניינות מאוד בידע ובניסיון העשיר של חיילים מאגף התקשוב. "לסיכום, עבור המלש"בים (מועמדים לשירות ביטחון), אני ממליצה מאוד על התפקידים המרתקים והמגוונים שיש לאגף התקשוב להציע. חשוב להדגיש שאנו פתוחים לקבל גם מועמדים אשר אינם בעלי ניסיון בתחום התכנות והטכנולוגיה. הקריטריון המהותי לקבלה הוא הרצון ללמוד ולהרחיב אופקים בתחום, ורצון להשקיע ולהתמיד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר