מפעל חיים הוצת: "זקוק לעזרה כדי להתמודד עם החובות"

החנות של אלי נונה, אלמן מראשון לציון, הוצתה והוא נותר עם חובות כבדים. כעת, יחד עם בנו, הוא פונה למימון המונים: "אני מתפלל שאת השנה החדשה אזכה לעשות בכבוד"

פורסם בתאריך: 26.9.19 14:20

"כבר יותר משבוע שאין לי יום ואין לי לילה. אני לא אוכל, לא ישן ובקושי חיי. הראש חושב כל הזמן איך לצאת מהמצב הזה", כך מספר אלי נונה, שאיבד את העסק לגזירת בדים שבבעלותו וכעת פונה למימון המונים כדי לשקם את החנות שנהרסה בהצתה.

כבר חמש שנים שנונה, תושב ראשון לציון בן 66, מחזיק בחנות לגזירת בדים שבדרום תל אביב. לפני שבוע הוצתה החנות ובהיעדר ביטוח נקלע נונה לחובות כבדים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


נונה שאיבד את אשתו לפני כעשור, הפך את העסק לכל עולמו. "העסק הוא זה שמחזיק את אבא, וגורם לו לקום בבוקר", מספר בנו אמנון, "המפגש עם האנשים, העבודה, עוזרת לו לעבור את הימים. הוא לא מכיר משהו אחר. איבדתי את אמא לפני שנים ואני חייב להציל את אבא ולעזור לו. לשם כך אני צריך את עזרת הציבור".

לפני כשבוע בשעות הבוקר המוקדמות, התבשר נונה על השריפה בחנות. כשנונה הגיע למקום חשכו עיניו, כל החנות נהרסה מהיסוד.

תחילה הועלתה סברה כי ההצתה נגרמה כתוצאה מקצר במכשיר חשמלי. אולם יומיים לאחר המקרה, הגיע למשפחה סרטון נראים שני אלמונים שרכבו על אופנוע משליכים מה שנראה כבקבוק תבערה לתוך העסק.

"לפני ארבע שנים, בקומה העליונה של העסק היו מתכנסים אוהדי הפועל תל אביב, ושם היו תופרים צעיפים", מספר בנו,  "לאחר השריפה, הלכתי מעסק לעסק, ביקשתי צילומים ממצלמות האבטחה ואז גיליתי שההצתה אירעה בזדון. כנראה שמדובר בנקמה באוהדי הפועל תל אביב, וסימנו את המקום של אבי כמטרה".

"במקום לא היה ביטוח בעקבות בעיה טכנית וכעת לא נשאר לאבי שום דבר", ממשיך הבן, "הסחורה שהייתה במקום נשרפה, כולל בדים שהיו צריכים להישלח לפני החג. הכל עלה באש. המזל היחידי של המשפחה הוא שבעל המבנה עשה ביטוח לחניות שבמקום".

כעת פונה המשפחה למימון המונים בתקווה שיצליחו לגייס 250 אלף שקל. "אני טובע בחובות", אומר נונה, "אני חייב הרבה כסף ואין לי חסכונות. והעסק אומנם לא גלגל הרבה כסף, אבל לפחות התפרנסתי בכבוד. אני מתפלל שאת השנה החדשה אזכה לעשות בכבוד".

"הסכום הוא אולי לא נמוך, אבל אני מאמין שבעזרת  אנשים טובים נצליח", מוסיף הבן אמנון, "אם לא נגיע ליעד הכסף יוחזר לתורמים ואני מתפלל שנזכה לשבת בשולחן החג עם סוף טוב לסיפור העצוב הזה".

לתרומות לחצו כאן.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר