אסף דעבול. צילום: קומיוניקה
אסף דעבול. צילום: קומיוניקה

בצל המתיחות בפרשות ההתעללות בגנים: דעבול במכתב תמיכה לגננות

המשנה לראש העירייה שיגר מכתב מחזק לגננות, "אני רוצה להודות לכן על עבודת הקודש, והאהבה שאתן מרעיפות על ילדינו ועל החינוך בו אתן עוסקות"

פורסם בתאריך: 31.7.19 16:12

המשנה לראש העירייה, חבר המועצה ולשעבר חבר ועד ההורים, אסף דעבול, שלח היום (רבייע) מכתב תמיכה לגננות וסייעות העיר. במכתב שנשלח לראש העירייה רז קינסטליך, סגניתו ומחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן-זהר, הוכיר תודה לגננות ולסייעות על העבודה הקשה שעושות. בעוד כחודש תיפתח שנת הלימודים וזאת  סביב סערת הסייעות והגננות המתעללות בגנים ובפעוטונים ברחבי הארץ.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


דעבול כתב כי "אני רוצה להודות לכן על עבודת הקודש, על המסירות, המקצועיות, האהבה שאתן מרעיפות על ילדינו ועל החינוך בו אתן עוסקות יום יום, אני מצדיע ומעריך את עבודתכן למען ילדי העיר". בנוסף המכתב נשלח גם למפקחות גני הילדים ומנהלות מחלקת חינוך בעירייה. 

"במשך 13 שנים הייתי חבר ועד הורים. מי שפגעה בילד צריכה להיות מאחורי סורג ובריח, אבל צריך גם לחזק את ציבור אנשי החינוך, הן עושות עבודן נאמנה. האם כולן רעות? כולן מתעללות?", אמר דעבול. לדבריו, "נראה שכולם רוצים להעלות אותן על המוקד, הכל לא בסדר וזה לא כך,  צריך לומר להן גם תודה על עבודת הקודש שהן עושות, על הטיפול המסור בילדים, על מעט השכר שהן מקבלות לעומת העבודה הקשה שהן משקיעות יום יום בטיפול ילדי העיר".

מכתבו של אסף דעבול

דעבול הוסיף כי "אני מקווה שכולם ישפטו את הגננות והסייעות ויזכרו להם שהן גידלו את ילדיהם, דורות של ילדים ולא בגלל קומץ קטן של מקרים שאנו שומעים עלים יזלזלו ויעשו שיימינג לכל גננות וסייעות העיר".

"אני רוצה לבקש מכן להיות ערניות בנוגע לפגיעה והתעללות בילדים, לפקוח את עינייכן, במידה ואתן חושדות תציפו את המקרים ובכך תצילו את ילדינו היקרים ובכך תקבלו את הערכה של הציבור על עבודתכם הקשה", סיכם דעבול במכתב.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי

    יישר כוח. כל הכבוד על הערכה וההפרדה בין עובדי הוראה שעושים את עבודתם נאמנה לאנשים חולי נפש. באמת תקופה לא פשוטה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר