רב"ט דניאל גלנטי
רב"ט דניאל גלנטי

לתפארת ראשון לציון: דניאל גלנטי – מצטיינת חטיבת יהודה

רב"ט דניאל גלנטי מוטרדת מכך שאף אחד לא מדבר על התפקיד החשוב של סמלות מבצעים

פורסם בתאריך: 22.5.19 15:28

בטקס מצטייני מפקד החטיבה המרחבית יהודה, אל"מ איתמר בן חיים, שהתקיים בשבוע שעבר, הוכתרה רב"ט דניאל גלנטי, תושבת ראשון לציון, כחיילת מצטיינת. הטקס התקיים בסימן 71 שנה למדינת ישראל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


רב"ט דניאל גלנטי, בת 19, משרתת כסמב"צית באגף ההגנה המרחבית. מדובר בגוף האמון על הקשר בין צה"ל לגורמי הביטחון השונים בהתיישבות. "מאוד רציתי להתגייס להיות סמב"צית, וזכיתי בתפקיד המשמעותי הזה למשך שנתיים", מספרת גלנטי בגאווה.

בשגרה ובחירום דואגת דניאל לכלל המתיישבים בגזרה. "הביטחון של המתיישבים בגזרת יהודה הוא התמריץ העיקרי והגורם המשמעותי ביותר בתפקיד שלי", היא מספרת "המטרה העיקרית שלי היא לדאוג שכל התושבים מרגישים בטוחים ויכולים לנהל את שגרת החיים הרגילה שלהם".

תפקידה של סמלת המבצעים הוא ניהול חדר המבצעים בשגרה ובחירום, קבלת דיווחים והעברתם בזמן אמת לגורמים הרלוונטיים. על כתפיהן של הסמב"ציות מוטלת אחריות גדולה תוך קפדנות ודיוק רב. "אני מרגישה שהמפקדים שלי נותנים לי את האחריות כי אני מוכיחה את עצמי. אנחנו שומרות על קור רוח ומנהלות את שגרת היום יום ואת מצבי החירום בגזרה בצורה הכי טובה שאפשר".

על דבר אחד שמטריד אותה מאוד היא מספרת: "אני יודעת שלא מדברים על התפקיד הזה מספיק וממש חבל לי. אני מאוד ממליצה לבנות שמחפשות שירות משמעותי, על תפקיד סמב"צית חי"ר. זו הרגשה מטורפת כשאת יודעת שסיכלת אירוע ביטחוני, שמנעת סכנה לחיילים ואזרחים".

עם זאת, תפקיד הסמב"צית מלווה בשלל אתגרים ודורש הרבה חדות ועירנות. "על כל אלה, על פועלה בחטיבה, על המקצועיות המיוחדת, המסירות וההתמדה – נבחרה דניאל להימנות בין מצטייני החטיבה השנה", כך נאמר בהחלטה להעניק לה את אות ההצטיינות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר