בית ספר
צילום אילוסטרציה: ChameleonsEye / shutterstock

נמשכת השביתה בכיתה הסובלת מאלימות קשה; אבן-זהר: "מצפים שהילדים ישובו לביה"ס"

כפי שפורסם לראשונה ב"השקמה ראשון לציון": כיתה שלמה בבית ספר בעיר שובתת במחאה על מקרה אלימות קשים וקיצוניים. ההורים דורשים את סילוקם של מספר תלמידים ולא מסתפקים בהוספת כוח אדם וליווי פסיכולוגי

פורסם בתאריך: 20.12.18 18:44

ממשיכים לשבות: כבר תשעה ימים שבהם ילדי כיתה ה' בית ספר יסודי בעיר אינם לומדים, אלימות קשה ומתמשכת מצד מספר ילדים בכיתה. בכל זאת, עדיין לא נמצא פתרון שיוכל להבטיח שתלמידי הכיתה לא ימשיכו להיפגע.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כפי שפורסם לראשונה ב"השקמה ראשון לציון" כאן, 28 תלמידי כיתה ה' מבית ספר יסודי בעיר, סובלים כבר חמש שנים מאלימות מילולית ופיזית, המוכרת לכל הגורמים, מצד מספר תלמידים. בחודש וחצי האחרונים מקרי האלימות החריפו. ההורים סיפרו על מקרה שבו אושפזה ילדה לאחר שקיבלה אגרוף בחזה, במקרה אחר ילדה אחרת סדקה את היד גם כן כתוצאה מאלימות שהופעלה כלפיה. בנוסף, סיפרו ההורים על אצבע של ילדה שנשברה לאחר שאחד הילדים טרק בחוזקה דלת על אצבעותיה. ההורים סיפרו על מקרים נוספים, בהם של אלימות שהופנתה כלפי אחת המורות. בעקבות המצב החמור הוצמד לתלמידים ליווי פסיכולוגי.

בעקבות המקרים החמורים פנו ההורים למשרד החינוך ולעיריית ראשון בדרישה לסלק את התלמידים שלטענת ההורים נוהגים באלימות. אלא שדרישתם לא התקבלה. "הנהלת בית הספר בית הספר ונציגי ההורים שומרים על תקשורת פתוחה, במטרה להביא לפתרון הבעיה. אולם עד עתה הפתרונות המוצעים הם אותם פתרונות שניתנו במהלך חמש השנים האחרונות – תגבור כוח אדם".

יו"ר פורום "הורים נגד אלימות", לילך קובה, המלווה את ההורים במאבקם, אמרה: "לצערי, הילדים עדיין לא חזרו למסגרת הבית ספרית. הורי הכיתה שבים ומדגישים כי על בית הספר למצוא פתרון שיגרום לילדהם להרגיש מוגנים. כל הפתרונות שהוצעו עד עתה, הם אותם הפתרונות שהוצעו גם בעבר ולא פתרו את בעיית האלימות. אני תקווה כי בימים הקרובים ימצא פתרון שיהיה לשביעות רצון ההורים, והילדיםיוכלו לחזור ללמודים".

סגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק החינוך ליאל אבן-זהר, מסרה: "מיד כשנכנסנו לתפקיד פעלנו לטיפול מיידי ושיטתי כדי להחזיר לכיתה מוגנת ולפנות את הילדים ללימודים, בשיתוף פעולה מלא בין בית הספר, משרד החינוך ועיריית ראשון לציון, כולל הקצאת משאבים וכח אדם. אנחנו מצפים שהילדים ישובו לבית הספר ונפעל לצורך כך ככל הנדרש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נמאס מאלימות בבתי ספר

    מזעזע שידי מנהלי בתי הספר וידי משרד החינוך כבולים כשמדובר באלימות על ידי תלמידים קטינים שההורים שלהם לא משתפים פעולה עם המערכת לטיפול מתאים בילדים האלימים. מה רוצים במדינה שלנו ? שקטינים שיש להם בעיות אלימות שנובעות ממצוקות שונות ימשיכו להפעיל טרור על כתות ובתי ספר שלמים? חיים למצוא פתרון מיידי שבו למשרד החינוך תהיה סמכות להשעות מידית תלמידים אלימים במיוחד ויעזור למנהלי בתי הספר ליישם את ההשעיה על ידי הרשויות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר