בית הספר שבו הותקף מאבטח
בית הספר שבו הותקף מאבטח

העימות הקשה בין האב למאבטח בשער בית הספר: מדוע נשלף נשק?

האב שכלפיו נטען כי תקף את מאבטח בית הספר מציג את גרסתו. כעת עולים פרטים חדשים על העימות החריג בין המאבטח לבין האב שכלל אלה ואקדח

פורסם בתאריך: 10.12.18 13:43

"המאבטח שלף נשק וכיוון עליי, מנהלת בית הספר תפסה אותו כשניסה לתקוף אותי", כך טוען אב לתלמיד, לאחר שנטען כלפיו כי תקף את מאבטח בית הספר שבו לומד בנו, ושלף אלה לאחר שלא הורשה להיכנס.

כפי שפורסם ב"השקמה ראשון לציון" כאן, המאבטח טען כי הותקף על ידי האב שביקש להיכנס לבית הספר, על אף צו ההרחקה מילדיו שהוצא נגדו. "בשלב מסוים הוא התחיל לטפס על השער, אבל הוא גבוה ואין אפשרות להיכנס. זה המזל היחיד שלי, אם הוא היה נכנס זה היה יכול להיגמר בבית חולים", טען המאבטח.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אלא שלאב גרסה שונה לחלוטין. בשיחה עם "השקמה ראשון לציון" טוען האב כי במסגרת הליך הגירושים שהוא עובר, הוצא נגדו צו הרחקה מילדיו. ואולם, לטענת האב, עדיין הותר לו לפגוש את ילדיו פעם בשבוע, במועד קבוע מראש. ביום שבו הגיע לבית הספר, טוען האב, היה היום שבו אמור היה להיפגש עם ילדיו.

"המאבטח מתנכל לי כבר תקופה", טוען האב, "כבר כשהוא ראה אותי מרחוק, הוא סגר את השער ומנע ממני להיכנס לבית הספר. השעה הייתה שלוש בצהריים, ותלמידים בבית ספר יסודי מסיימים את הלימודים בשעה רבע לשתיים בצהריים. אני לא הגעתי לילדים, למרות שזה היה היום שבו אני רשאי להיפגש איתם. צוות בית הספר ידע שבשעה ארבע אחר הצהריים, על פי צו בית משפט, זה הזמן שלי עם ילדיי. פשוט הגעתי למנהלת, כדי להציג בפניה את הצו החדש, שאומר שאוכל להגיע לבית הספר גם בזמן שהם בבית הספר".

האב ממשיך וטוען כי לאחר שהמאבטח סגר את השער ואסר עליו להיכנס לבית הספר, פרץ ויכוח קולני בין השניים. "ניסיתי להסביר למאבטח שהילדים לא בבית הספר, ושמותר לי להיכנס, כמו כל הורה. הסברתי לו שבאתי לדבר עם המנהלת שידעה שיש לי מפגש עם הילדים באותו היום. הוא לא טרח להקשיב לי, ובטח לא לראות את המסמכים שבידי וסגר עליי את השער. בשלב מסויים הוא שלף עליי נשק, וכשהמנהלת יצאה היא תפסה אותו".

"הוא אמר לי דברים קשים שאין בהם צל של אמת, אמר שאני אדם אלים ושהוא ידאג שאף פעם לא אכנס לבית הספר. לא אשקר, היו קללות משני הצדדים אבל ברגע שהוא שלף עליי נשק חזרתי  לרכב שלפתי את האלה".

לשאלה מדוע הוא מסתובב עם אלה, מסביר האב כי הוא מחזיק בה "לצורך הגנה עצמית", ומוסיף: "אני עובד עירייה וקיבלתי פעמיים עובד מצטיין. אין ולא היה לי מעולם עבר פלילי עד לגירושים, במהלכם נפתחו לי תשעה תיקים במשטרה שנסגרו, משום שלא היה להם בסיס. היום, בעקבות המצב, אני משלים הכנסה כנהג מונית, והייתה לי אלה בבגאז'. כל נהג מונית שתשאלו יגיד שיש לו משהו להגנה עצמית, גז מדמיע, אלה ועוד. אי אפשר לדעת איזה אנשים יעלו לך למונית".

בתגובה לטענות האב, אמר המאבטח: ״אחרי שהאב שלף את האלה והתפרע אני הורדתי את הנשק כי הייתי עצבני. אמרתי לו: 'אתה רואה? הורדתי את הנשק למרות שאני עצבני'. המחסנית הייתה בחוץ, כמובן, ומעולם לא כיוונתי עליו נשק. גם אם הייתי רוצה לכוון עליו לא הייתי עושה זאת כי היו הרבה מאוד אנשים. לפי הצו ההרחקה, המנהלת אומרת לי את מי להכניס ואת מי לא. אם הוא רוצה לדבר עם המנהלת או היועצת, אני מתקשר אליהן והן מגיעות לשער כדי לדבר איתו, אבל הוא לא יכול להיכנס. אני עובד לפי הוראות מנהלת בית הספר זה לא אישי, אלא הוראה של בית הספר״.

ממשטרת מרחב השפלה נמסר בתגובה: "עם קבלת הדיווח במשטרה, הגיעו למקום שוטרים שעצרו את החשוד לחקירה. מדובר בחקירה שעודנה מתנהלת ומטבע הדברים לא נוכל לפרט מעבר לכך.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר