התלמידים מפיקים בר מצווה לילד במצוקה: "בטוח שיהיה שמח"

כך הצליחו תלמידי כיתה י"א בישיבה התיכונית בני עקיבא שבראשון לציון, לארגן ולהפיק אירוע שצפוי להתקיים בסוך החודש. כעת חסרים להם 4,000 שקלים בלבד כדי להגשים לילד החוגג את החלום

פורסם בתאריך: 6.12.18 14:45

תלמידי כיתה י"א בישיבה התיכונית בני עקיבא שבראשון לציון, נרתמו כדי לגייס כספים לילד שאינו יכול לחגוג בר מצווה בשל מצבה הכלכלי הקשה של משפחתו. חגיגת בר המצווה אמורה להתקיים בסוף החודש והתלמידים פועלים במרץ כדי להצליח ולשמח את הילד, המתגורר עם משפחתו בת ים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מדובר בתלמידים משתי כיתות י"א, שנמצאות בתוכנית "אחי יונתן", אותה מעפילה עמותת ידידים. מדובר בפרוייקט שהחל לאחר מותו של יונתן אדלר, צעיר לפני גיוס. לאחר מותו יזמה המשפחה את התוכנית כדי לסייע לסייע למשפחות מעוטות יכולת, שאין ביכולתן לחגוג מסיבת בר מצווה לילדיהם.

"הפרוייקט הוא חלק מהלימודים", מספר עילי אברהם תלמיד כיתה י"א בישיבת בני עקיבא. "הרעיון הוא שכל הכיתה יחד עובדת על בר מצוה מאל"ף עד תי"ו, לילד שאין למשפחתו כסף לחגוג לו, את ילד, בן ה-13 פגשנו לפני כחודש, ונוצר חיבור נהדר עם כל הכיתה. התחלקנו לקבוצות וכל פעם קבוצה אחרת הגיע אליו, פעם הסברנו לו איך לקרוא בתורה, פעם אחרת הנחנו איתו תפילין, פעם דיברנו על המשמעות של גיל המצוות והיו כאלה שפשוט הגיעו רק לשחק איתו. בפרוייקט אנחנו מכירים את הילדים וצריכים לדאוג לבר מצוה באולם, כולל הכל, מהעמותה קיבלנו סכום נכבד שיכולנו לסגור אולם ל-100 איש, אבל עדיין היה המון דברים לעשות".

עילי וחבריו הצליחו בינתיים לגייס אנשי מקצוע ונותני שירותי צילום, כולל וידאו ומגנטים, בר מתוקים, אביזרים ונוצצים לרחבת הריקודים ודי.ג'יי. האירוע צפוי להתקיים באולמי סוסייטי שבבת ים וכעת חסרים להם 4,000 שקלים נוספים כדי להשלים אירוע כפי שתיכננו".

"אנחנו רוצים אירוע בר מצווה כזה שהילד יזכור לתמיד", אומר נהוראי בן עזרא, "עם בר מתוקים, מתופפים, כניסה מושקעת, שלא יחסר כלום, בסוף חודש דצמבר האירוע ייערך ואנחנו מאמינים שיהיה מקסים. גילינו אנשים טובים שרוצים לעזור, אני מספר לאנשים על הפרוייקט והם תורמים ככול שהם שהם יכולים, וזה מרגש לראות את זה".

"גדלתי בהרצליה, במקום שלא היה חסר בו כלום, אזור בורגני מאוד, ובפרויקט הזה ראיתי במו עיני מצוקה", אומר יוסף נגר שלומד גם הוא בישיבת בני עקיבא, "הנתינה הזו והעזרה גורמו לי להבין דברים אחרת, החיבור לאותו ילד והניסיון לעזור. אני מקווה שנצליח לגייס את ה-4,000 שקלים כדי לעשות את הבר מצוה על הצד הטוב ביותר. מה שבטוח זה שיהיה שמח".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דור יוסף

    יישר כוח לתלמידים הללו.
    אין ספק שקיבלו חינוך טוב בבית ובישיבה שלהם…

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר