טרם ידוע על נפגעים. השריפה בשמריהו לוין
טרם ידוע על נפגעים. השריפה בשמריהו לוין (צילום: מכבי האש)

שריפה פרצה בבניין בן 6 קומות בראשון לציון, צפו:

כוחות כיבוי והצלה הגיעו למקום. לא היו נפגעים

פורסם בתאריך: 28.10.18 10:24

שריפה פרצה הבוקר בבניין בן 6 קומות ברחוב שמריהו לוין בראשון לציון. לוחמי האש שהגיעו למקום בליווי מנוף פעלו לכיבוי השריפה ושפרצה בקומה העליונה של הבניין, כשבעלי הדירה לא נוכחים במקום.

מתן ליבוביץ', גר ברחוב מקביל, הסתקרן ורץ לראות מה קורה:  "התעוררתי ממכבי אש, אמבולנס ומשטרות שהיו שם. ראיתי אנשים רצים וכמו כל ישראלי טוב וסקרן, ירדתי למטה. ראיתי עשן מהבניין, נכנסתי עוד יותר פנימה לראות מה קורה, למרות שמסוכן הייתי סקרן. ראיתי שכל הפנטאוז עולה באש. פינו את הבניין ממש מהר".

עידן חן, קצין סגן מפקד משמרת ממכבי אש ראשון לציון סיפר: "הייתי קצין חודר במבנה, פרצתי את הדלת עם הצוות שלי. כל הדירה היתה מכוסה בפיח עם לא מעט נזקים כבדים נוספים. מדובר בדירת גג גדולה מאוד כשכל הרוח עברה בתוכה וליבתה את הלהבות. הפרגולה התמוטטה החלון התנפץ, טיח נפל, יש הרבה נזק לדירה זו, הכול התמוטט מהחום הרב. הגענו למקום עם ארבעה צוותי כיבוי וסריקה נוספת בדירה. התחלנו בפעולות של סריקה לאיתור לכודים. הרחוב היה חסום. באנו בריצה, והמנוף לא יכול לעמוד שם מרוב שהרחוב היה עמוס, הצוותים עבדו כמצופה לפי דעתי. אין לי מושג ממה זה קרה ואיך זה קרה, נפתחה חקירה במקום על ידי צוות חוקרים ברשות סגן מפקד התחנה".

 

  • עדי זוהר, מנהלת "פורום תושבי ראשון לציון", תושבת השכונה, מספרת כי התחילה לקבל הודעות מלא מעט תושבים: "אנשים בעיר יודעים שאני גרה בשכונת אברמוביץ'. התחילו לפנות אלי לשאול מה קרה. יצאתי לסיבוב עם הכלב והלכתי לראות מה קורה, פחדתי שלא יהיו פגיעות בנפש, זה הכי חשוב. עם כסף אנשים מתמודדים אבל שלא יפגעו בני אדם".

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר