מתחם ראשון סטארט אפ
מתחם ראשון סטארט אפ

יש לכם רעיון לסטארט אפ? כך תוכלו להשיג מימון

חממת ההייטק ראשון סטארט אפ תקיים בשבוע הבא כנס עם בכירים בעולם ההייטק שיסבירו על הדרכים להשיג את המימון לחלום. הכניסה חינם

פורסם בתאריך: 28.10.18 09:47

סטארטאפיסטים מתמודדים עם אתגרים רבים, וזה כבר אחרי שהרעיון המוצלח מונח ביד – להבין אם השוק כדאי, לאסוף סביבם צוות מוצלח והכי חשוב – למצוא מימון.  זה  מה שקובע אם הסטארטאפ יצא לדרך או יפול עוד לפני שהתחיל.

לא משנה באיזה שלב אתם נמצאים, אפשרויות המימון שעומדות בפניכם הן מגוונות ושונות זו מזו, והשאלות הרבות המתעוררות במהלך תהליך הגיוס גורמות גם למנוסים לחפש ייעוץ והכוונה. מתחם העבודה המשותף RishonStartUp יקיים ב-6 בנובמבר כנס שבו ישתתפו בכירים מעולם ההייטק ונציגים מקרנות ורשות החדשנות יסבירו על תהליך הגיוס, בחירת ההשקעה הנכונה, שיתופי פעולה ועוד. האירוע יתקיים באולם הכנסים -yes planet ראשון לציון ויחל ב-16:30 ובמהלכו יתקיימו מושבים והרצאות. בסוף האירוע יתקיים פאנל משותף של כל הדוברים ובאי הכנס יוכלו לשאול שאלות. בין היתר, יתארחו המרצים הבאים: ראש ענף אנרגיה וקלינטק ברשות החדשנות, גיל שאקי, שיסביר על האפשרויות שמציעה רשות החדשנות ולאלו חברות מתאימה כל תוכנית. מנהל תחום ICT, סייבר ואוטוטק ב-EY קמיל גזיזוב, יספר על שיתופי פעולה במסגרת קרנות דו-לאומיות, תמיכה של מענקים אירופים ועוד. גל חת, שותף ב-Spinach Angels יפרט על כל ההיבטים שאנג׳לים בוחנים בחברות המועמדות להשקעה ויסביר כיצד להתכונן לפגישה מול אנג׳ל פוטנציאלי וחיים קופנס, שותף עצמאי ב-JVP יתאר איך נראה תהליך הגיוס מקרנות הון סיכון מזווית הראייה של המשקיע. קופנס ייתן גם טיפים לגבי מה משקיעים מחפשים ויסביר מהו התזמון והתהליך הנכון לקבלת השקעה. הכניסה לאירוע חופשית, אך מותנית בהרשמה מראש.

להרשמה ומידע נוסף לחצו. 

היום כבר כולם יודעים שבתחום התעסוקה, העולם שועט לכיוון חללי עבודה משותפים. עיריית ראשון לציון הקימה את מתחם RishonStartUp כבר לפני חמש שנים במערב העיר. המתחם, ששטחו שולש לאחרונה בשל הביקוש לכ- 1000 מ"ר, מציע ליזמים שלושה מסלולים מסובסדים: משרדים פרטיים לארבעה עד שבעה עובדים תמורת שכירות סמלית של 2000 שקלים  שכר דירה לחודש למשרד, עמדות אישיות קבועות במרחב משותף ואינטימי בעלות של 300 שקלים לחודש לעמדה וכן עמדות חמות באופן ספייס הוותיק על בסיס מקום פנוי בעלות של 150 שקלים לחודש לעמדה.

עמדות העבודה זמינות ליזמים 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. ריהוט וציוד חדיש, אינטרנט מהיר, חדרי ישיבות, אמצעי עזר למצגות ופגישות, מטבחון מאובזר, פינות מנוחה, לוקרים ועוד. כמו כן, היזמים נהנים מנטוורקינג קבוע ולא פחות חשוב, מהפריה הדדית בקהילת המתחם המונה בימים אלה למעלה מ- 30 מיזמים שונים. כל אלה אמורים להעניק ליזמים מרחב עבודה אופטימאלי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר