לומדים לעבוד אחד עם השני. היזמים הצעירים
לומדים לעבוד אחד עם השני. היזמים הצעירים

היזמים הצעירים: מחטיבת הבניים לתחרות באירופה

21 התלמידים מחברת אידאה מחטיבת הביניים רבין בראשון לציון יטוסו לתחרות היזמים הצעירים באירופה, לאחר שהשופטים התרשמו מהמוצר שפתחו

פורסם בתאריך: 25.10.18 13:27

ביום חמישי האחרון, במסגרת תחרות ארגון "יזמים צעירים ישראל" – היריד הארצי 2018, התחרו 20 קבוצות של יזמים-תלמידים אשר מתוכם נבחרו שלוש קבוצות שיזכו לייצג את ישראל בתחרות היריד הבינלאומי שיתקיים באפריל 2019 באירופה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בין הזוכים חברת אידאה מחטיבת הביניים רבין בראשון לציון, הקבוצה מונה 21 תלמידים בגילאי 15-16 ומלווה על ידי המורה רמי גווילי, והיא זכתה עם מוצר המברשת השומר על איכות ראש המטאטא בשם בראשוס. "השם של המוצר הגיע מהמילה brush מעין מברשת פלדה אל חלד המנקה את ראש המטאטא מאבק הפוגע בשימוש וביעילות המטאטא", אומר השבוע רמי גוויליף המורה המלווה את הקבוצה.

לדבריו, "כל הרעיון התחיל כהשתתפנו בתוכנית עושים עסקים של יזמים צעירים, התחלנו בשנה שעברה ללמוד על פיתוח חברות ומוצרים ודרכים לעשות זאת, קיימנו סיעור מוחות עד שהחלטנו על בראשוס",  ואז עיצבנו את המוצר יחד עם אנשי מקצוע ויצרן .יצרנו שלושה עיצובים עד שמצאנו את העיצוב שמשרת את המטרה, כשאת האריזות עיצבנו בעצמנו את הדוכן הקמנו בעזרת רעיונות וכוח רצון – לא כל הדברים היו יישומיים ולא תמיד מצאנו מה שחיפשנו. לא ויתרנו והעמדנו דוכן לתפארת".

הבראשוס של התלמידים

הבראשוס של התלמידים

 

 

גוויליף ממשיך ומספר כי, "כל אחד מאיתנו החכים בנושאי פיתוח והקמת חברה ובנוסף לכך זכה לפיתוח הביטחון העצמי וכישורי עמידה מול קהל. התמודדנו עם קשיים ועבדנו יחד כדי למצוא פתרונות. בפאן הקבוצתי – עבדנו על שיתוף פעולה בין אדם לחברו למדנו איך לעבוד יחד, להתחלק לצוותים ולהספיק לעשות את הטוב ביותר בזמן שיש לנו".

החברה זכתה במקום השלישי והמכובד והקבוצה תזכה לייצג את ישראל בתחרות ארגון Junior Achievement באירופה , אפריל 2019 .

בצוות השופטים המכובד השתתפו בכירים מענף היזמות, הבנקאות, והאקדמיה כמו: פרופ' אהוד מניפז דירקטור ביזמים צעירים, ד"ר אלאונורה שקולניק מאוניברסיטת אריאל, אבי קמינסקי סמנכ"ל עיריית הוד השרון, ברכה צוויליך מנהלת מצטיינים מחוננים, עיריית ראשון לציון ועוד.

עדי קרום, מנכ"לית קניון עזריאלי ראשונים אמרה: "קניון עזריאלי ראשונים שמח לשתף פעולה ולאחר את תחרות "יזמים צעירים". אנו רואים בפעילות הנפלאה הזו ערך חינוכי המקנה הזדמנות שווה לבני נוער מכל קצוות הארץ ליזום ולהפוך רעיון למציאות משנה חיים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר