הגיעו בזמן ושברו את החלון. (צילום: הפיקוח העירוני)
הגיעו בזמן ושברו את החלון. (צילום: השיטור העירוני)

דרמה: הפעוטה ננעלה ברכב – האם נותרה מבוהלת בחוץ

אם שכחה את המפתחות ברכב כשבתה בת שנתיים וחצי בתוכו. כוחות משטרה וניידת השיטור העירוני שהגיעו למקום הצליחו לחלץ את הילדה

פורסם בתאריך: 24.10.18 13:09

השיטור העירוני שהחל את פעילותו לאחרונה הוכיח את עצמו באירוע שהתרחש אמש בראשון לציון, כשחילץ פעוטה שננעלה בתוך רכב במרכז העיר. המקרה אירע בשעות הערב המוקדמות כשהשמש כבר ירדה, אז התקבל דיווח על פעוטה בת שנתיים וחצי שננעלה ברכב, הדיווח הגיע לניידת שיטור עירוני של שוטר ומפקח והשניים מיהרו מיד למקום והבחינו באם המבוהלת כשהיא טרקה את דלת הרכב ושכחה בפנים את המפתח, כשבתוך הרכב נשארה פעוטה כשהיא בוכה ומבוהלת במשך 20 דקות תמימות. השוטר קיבל החלטה לפרוץ את הרכב וניפץ את השמשה של החלון הקדמי. צוות מד"א, שבמקביל כבר הוזמן למקום, הוציא את הפעוטה מהרכב והחל לבדוק אותהכ שהיא מזיעה ובוכה אך מצבה תקין.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


על פי ארגון בטרם, בחודשי הקיץ החמים, טמפרטורת פנים הרכב סגור יכולה להגיע עד ל -70 מעלות צלסיוס. מחקרים מראים כי, חום קיצוני משפיע על תינוקות ופעוטות במהירות רבה יותר ובצורה חמורה יותר מאשר על מבוגרים מפאת ממדי הגוף הקטנים של הילדים טומפרטורות הגוף שלהם עלולה לעלות במהירות הגדולה פי שלושה עד חמישה מהמהירות בה עולה טמפרטורת הגוף של מבוגר. במקרה זה כאמור, האירוע התרחש בשעות הערב וכאמור הפעוטה הוצאה מהרכב בוכה אך במצב טוב.

בעיריית ראשון לציון מזכירים כי בעבר חולקו נוקרים המשמשים לשבירת חלון רכב לעובדי עירייה, פקחים ושוטרים בעיר. ההנחה היא שאלו בעלי תפקידים שברוב המקרים הראשונים להגיע לזירות בהם תינוק ננעל ברכב, כך שהם אלו שיצטרכו לשבור את החלון.

כאמור, השוטר והפקח שהגיעו ראשונים לזירה הם חלק מהשיטור העירוני שהחל לפעול לפני כחודשיים, מדובר בתוספת כוח משמעותית של כ-40 מפקחים ושוטרים לרחובות העיר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר