אופניים חשמליים מזירת תאונת דרכים שבה נפגע נער
אילוסטרציה (צילום: דוברות משטרת ישראל)

בת 16 נבהלה מהפיקוח העירוני, נפלה מאופניה ונפצעה קשה

איך הפכה נסיעה של שתי נערות ביום שישי בערב לסיוט? אביה של הנערה שנפצעה: "זה דבר מטורף לזרוק את הילדים האלו לכביש. מתכוון להתלונן למשטרה ולהגיש תביעות". העירייה: "הפקחים עושים לילות כימים על מנת להבטיח את שלומם של תושבי העיר"

פורסם בתאריך: 24.10.18 08:37

נסיעה של שתי נערות מראשון לציון ביום שישי בשעות הערב הסתיימה בפציעה של אחת מהן, לאחר שנבהלה מהפיקוח העירוני.

עמי לוי, אביה של הנערה שנפגעה, מספר כי שתי הנערות רכבו על הכביש. בשלב מסוים ניידת של הפיקוח העירוני נסעה אחריהן. רוכבת האופניים נבהלה, ככול הנראה נסעה מספר מטרים ובשלב מסוים איבדה שליטה ונפלה. "הן עלו למדרכה כדי לפנות לניידת את המקום, ופחדו שהאוטו לא ייפגע בהם" מספר לוי, "אבל ברגע שהן עלו למדרכה, הפקח הפעיל את הצ'קלקה ואת מערכת הכריזה וביקש שייעצרו".

התוצאה: הנערות נבהלו ובתו של לוי שהייתה על אופניה נפלה ונחבלה בגופה. היא נותרה מדממת על המדרכה ורק בעזרת תושב האזור שהבחין בה במקרה היא קיבלה סיוע רפואי. מאז התאונה שאירעה ביום שישי בשבוע שעבר, היא מאושפזת בבית החולים תל השומר. לבית החולים היא הגיעה עם שבר בלסת, פציעה בסנטר, חבלות בכתף וברגל והתפרצות של חיידק אלים כתוצאה מהדלקת שהתפתחה בעקבות השבר בלסת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"הם ילדים והם נבהלו, הנפילה הייתה במהירות אפס. היא עמדה עם האופניים ונפלה. היא לא ברחה מהפקח", ממשיך לוי, "אתה נוסע אחרי ילדים שנוסעים כחוק, הם חששו ולכן עלו למדרכה".

נורית אליהו, תושבת ראשון לציון, שהייתה הראשונה להגיעה לאחר התאונה, סיפרה: "בעלי היה בחוץ. הוא שמע את הצעקה שלח הילדה ורץ אליה. הוא ראה אותה על המדרכה, הרים אותה וקרא לי לצאת. אני ראיתי את הילדה בוכה רועדת ומכוסה בדם בכל פניה. הכנסנו אותה מיד אלינו הביתה.  שטפתי את פניה, הגשנו לה עזרה ראשונה, התקשרנו להוריה.הדם לא הפסיק לרדת בפניה היו חתכים עמוקים ובכל חלקי גופה. שאלתי אותה ממה היא נבהלה, והיא ענתה לי שהפקחים רדפו אחריה ואחרי שהיא וחברתה התפצלו, היא שסובבה את ראשה לרגע לבדוק האם הם עדיין בעקבותיה ואז איבדה את שיווי המשקל ועפה מהאופניים".

לוי מספר כי כתוצאה מהנפילה נפגעה בתו בלסת, שדבר שסיבך את מצבה הרפואי עד כדי סכנה של ממש. "הילדה הייתה בסכנת ולכן עדיין לא פניתי למשטרה כדי להגיד תלונה", הוא אומר, "כרגע היא מאושפזת בתל השומר ואנחנו מחכים לכך שהמצב יירגע".

בינתיים, הוא מבקש להעביר מסר לרוכבי האופניים: "אני אומר לילדים: אל תפחדו מדו"ח, תיסעו על המדרכה. אני מעדיף לשלם את הדו"ח מאשר שרכב יפיל אותך. זה דבר מטורף לזרוק את הילדים האלו לכביש. אין שום סיבה. בכל מקרה אני מתכוון להתלונן למשטרה ולהגיש תביעות אישיות על מה שקרה לבתי".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "הפקחים מונחים שלא לרדוף אחרי רוכבי אופניים. במקרה המדובר שתי רוכבות צעירות רכבו על המדרכה בניגוד לחוק. פקחי העירייה שהיו בניידת סיור באזור הבחינו בהן, עצרו את אחת מהן כמתבקש בחוק ונתנו לה דו"ח. הרוכבת השנייה שהבחינה בנעשה הסתובבה וברחה מיד מהמקום. כעבור כמה שניות שמעו הפקחים חבטה ומיהרו לאזור אליו ברחה הנערה על מנת לראות על מה מדובר ולסייע, אך לא הבחינו בה ושאלו את העוברים והשבים האם ראו משהו או הבחינו בה, אך נותרו ללא מענה. הפקחים לא רדפו כלל אחרי הנערה מאחר שבאותו הזמן רשמו דו"ח לרוכבת השנייה. תמוה מאוד שמאז האירוע לפני כשבועיים, לא הוגשה תלונה למשטרה או למוקד העירוני בעניין. פקחי החברה לביטחון עושים לילות כימים על מנת להבטיח את שלומם ובטיחותם של תושבי העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ניסן

    למה ההורים קונים לילדיהם את כלי המשחית הזה? עם כל הצער והכאב לפציעתה של הנערה,יש חוק וצריך לשמור עליו,גם להוכי הרגל יש זכויות שמגינות עליהם מבעלי האופניים,במקום לשלם את הקנס לפי דברי האב שישלם למונית שיסיע את בתו,זה יותר זול וגם חוקי.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם הילדים רוכבים על המדרכה זה לא רק עניין של דו"ח. הם יכולים לפגוע בהולכי רגל.

  3. רפי הרחובותי

    תנו לרוכבי האופניים לרכב בשקט. תפסיקו לבלבל את המוח. עדיין לא מכיר מישהו שנהרג מאופניים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר