ליאור אלמו: "את לא יכולה להאמין שהוא משקר לגבי המשפחה והחיים שלו בשביל לרמות"
ליאור אלמו: "את לא יכולה להאמין שהוא משקר לגבי המשפחה והחיים שלו בשביל לרמות"

צעירה מראשל"צ: "בן זוגי גנב ממני כספים, ביטל את החתונה ונעלם"

ליאור אלמו התאהבה בגבר שעבר לגור איתה, כשלאט לאט החל ללוות ממנה כספים רבים, כשהגיע רגע החתונה הוא נעלם והשאיר אותה לטענתה עם חובות

פורסם בתאריך: 21.10.18 17:24

"אני מספרת את הסיפור שלי כדי לתת כוח לנשים אחרות ללכת להתלונן במשטרה ולא להתבייש, אני מספרת כדי שנשים אחרות יבדקו טוב טובמי הם גברים שהן יוצאות איתם, לבדוק מה הרקע ולא להאמין להבטחות של אף אחד", כך מספרת ליאור אלמו מראשון לציון שטוענת שגבר הוציא ממנה כספים במרמה והכל בשם האהבה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אלמו בת 34 הכירה את א' לפני שבעה חודשים דרך הפייסבוק, בהתחלה היה נראה לה שהוא בחור "לא רציני", אבל הלשון החלקה שלו והעיקביות הצליחו לשכנע אותו לצאת עימה לדייט ראשון: "הוא אמר לי בדיוק את מה שהייתי צריכה לשמוע" מספרת אלמו, "וככה המשכנו לצאת עוד כמה פעמים, שבהם הוא שאל את אותי איפה אני עובדת, היום בדיעבד אני מבינה שהוא בעצם רצה לדעת מה המצב הכלכלי שלי ואם יש כסף".
לאחר זמן קצר עבר א' לגור עם אלמו והיא מסבירה שבעצם הוא נתמך בה מבחינה כספית, ולטענתה הוא סיפר על עסק שאמור להפתח והוא צריך לקבל כסף אבל הכסף לא הגיע, "כל פעם היה סיפור חדש", היא מספרת, "הוא מצטייר כשחקן ממדרגה ראשונה כאשר באחד הסיפורים טען שאמא שלו חולה בסרטן וצריכה כסף לתרופות ופעם אחרת סיפר שאחותו מתה בפיגוע לאומני. הוא בכה כשסיפר לי על אמא שלו ושאיבד את אחותו, לא היה לי מושג שזה שקר, לא תיארתי לעצמי שאדם יכול למכור את המשפחה שלו בשביל כסף".
במשך שבעה חודשים אלמו טוענת שא' סחט ממנה כ-50 אלף שקלים, הוא רכש על חשבונה טלפון חדש, לקח כספים בטענה שזה כהלוואה לעסק ושהוא כבר יחזיר, במהלך הזמן הזה, הוא הציע לה נישואין,תיכננו את כל הסידורים, הזמינו אולם ואת כל מה שנלווה לכך, עד היום שהכל התפוצץ, בשבוע שעבר אלמו מספרת, א' נעלם וביטל את החתונה.
"היתה בחורה ששמעה שאנחנו יוצאים ופנתה אלי בפייסבוק, ואמרה לי שהוא נוכל ושהוא עשה לה אותו הדבר והוציא ממנה אלפי שקלים, אבל קשה להאמין שאת אוהבת וגרה עם מישהו, בסופו של דבר הכל התחבר וגם אני הייתי קורבן שלו כמו רבות אחרות שפנו אלי במהלך השבוע האחרון וסיפרו לי את סיפורם הדומה לשלי, אבל אני בניגוד לאחרות הוצאתי את הסיפור החוצה, התלוננתי במשטרה, פרסמתי בכל מדיה אפשרית, הצפתי את הסיפור עם התמונה שלו כדי שאני אהיה האישה האחרונה שהוא פגע בה וניצל אותה".
אלמו מספרת שמלבד החשיפה, היא כמובן הגישה נגדו תלונה במשטרה וגם מתכוונת לתבוע אותו בבית משפט כדי שיחזיר לה את כל הכספים שהוא חייב לה, "זה ממש לא נגמר מבחינתי".
פנינו אל א' לקבלת תגובה שהגיב בקצרה ואמר: "אין לי מה להוסיף, ניפגש בבית משפט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר