שגיא חבושה במסיבה. הגיע ליעד ביחד עם החברים
שגיא חבושה במסיבה. הגיע ליעד ביחד עם החברים

החברים של חבושה: כוכבי "המרוץ למיליון" התגייסו כדי לעזור לחולה בניוון שרירים להגשים חלום

לשגיא חבושה, המרותק לכיסא גלגלים ומחובר לבלון חמצן, יש חלום: לבקר בארצות הברית. הוא פתח בקמפיין למימון המונים. אלא שלא הצליח לגייס את כל הסכום הנדרש, עד שהחברים התייצבו והרימו הפקת ענק בראשון לציון

פורסם בתאריך: 16.10.18 15:49

לשגיא חבושה בן ה-25 שמתמודד עם מחלת ניוון שרירים יש חלום: לבקר לפחות פעם אחת בחיים בארצות הברית. אלא שבגלל מצבו הרפואי וההכרח במלווים, מדובר בהוצאה כספית כבדה של כ-100 אלף שקלים. כדי לגייס את הכסף יצא חבושה בקמפיין מימון המונים. אלא שהוא הצליח להגיע עד לסכום של 80 אלף שקלים. חבושה כמעט התייאש, גם מאות התגובות המחזקות והתומכות לא הצליחו ממש לעודד אותו, עד שהשבוע החליטו חבריו, בהם מיתר עסיס שהשתתף בעונה האחרונה של הריאליטי "המרוץ למיליון" להתגייס, להפיק מסיבת ענק ולעזור לחברם להגשים את חלומו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


וכך, ביום שישי התקיימה מסיבת ענק ב- MILA שעל חוף הים בראשון לציון, במהלכה הצליחו החברים לגייס סכום של 16 אלף שקלים ובכך להשלים את הסכום שנדרש לחבושה כדי להגשים את חלומו.

חבושה, החולה במחלה גנטית של ניוון שרירים, למד בבית הספר במסגרות רגילות וככול שהחמיר מצבו הרפואי כך החמירו התגובות מהסביבה בבית הספר. "התלמידים לא הכירו אותי ואת הסיפור שלי, בבית הספר היסודי עוד הייתי בלי כיסא גלגלים. ככל השנים עברו המצב החמיר, ואז היו לא מעט מבטים לעברי והתלחששויות ונאלצתי להסביר כל הזמן שזה לא מדבק ושאני בדיוק כמו כולם. כשהגעתי לתיכון המצב השתנה. שם הייתי כבר עם החברים שהכרתי בחטיבת הביניים והיה לי הרבה יותר קל", הוא מספר.

מאז התיכון ועד היום מצבו הרפואי של חבושה הולך ומחמיר. כיום הוא מרותק לכיסא גלגלים ומחובר לבלון חמצן. ואולם, חבושה לא מתכוון למצבו להגביל אותו ולפני שלושה חודשים החליט להגשים חלום ישן: ביקור בארה"ב. "מכיוון שאני מתנייד עם כיסא גלגלים ומחובר לבלון חמצן העלויות לטיסה הן מאוד גבוהות והיה לי ברור שאני לא יכול לבקש מההורים שלי את הסכום הזה, לכן פניתי לקמפיין מימון המונים. אבל הכסף שגייסתי לא הספיק", הוא מספר, "באחד הימים ישבתי עם מיתר עסיס שהוא חבר טוב שלי מהתיכון וסיפרתי לו על המצב. הוא הציע להפיק מסיבה שבה ננסה לגייס את הסכום שנותר. הסכמתי והוא מיד פנה לחברים שלו מהתוכנית 'המרוץ למיליון', ולדי.ג'ייז מובילים".

התוצאה? חבושה מספר: "זה היה מאוד מרגש. הגיעו יותר מ-300 איש שחיבקו אותי כל הזמן התעניינו ותרמו ובזכותם הגענו ליעד ואוכל להגשים את החלום שלי".

את הנסיעה לארצות הברית תכנן חבושה לעשות באזור חודש מאי עם הוריו ואחיו ואת הרשמים שלו הוא מתכנן להעלות בבלוג שלו, שבו הוא כותב על חוויותיו האישיות. "עכשיו אני מקווה להגשים את החלום השני שלי ולמצוא זוגיות", הוא מסכם בחיוך.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר