ליאל אבן זוהר. צילום: יניב אלוני
ליאל אבן זוהר. צילום: יניב אלוני

עג'מי לנשיא אלביט: "בנה של אבן זוהר השתמש ברכב החברה בהשחתת שלטי בחירות״

בנה של ליאל אבן זוהר המתמודדת לראשות העיר נתפס במצלמות כשהוא משחית שלטי בחירות, כשהוא משתמש ברכב של אביו, בכיר בחברת אלביט. היום אומר עג'מי כי זו עבירה על החוק

פורסם בתאריך: 15.10.18 15:52

בעקבות חשיפת הארץ כי בנה של ליאל אבן זוהר השחית שלטי בחירות כשהוא משתמש ברכבן של אביו עודד בן דוד, בכיר בחברת אלביט. פנה המתמודד לראשות העיר מוטי עג׳מי באמצעות עו״ד לוליק אסל, לנשיא אלביט על מנת שיורה על פתיחת בדיקה מהירה כיצד רכב של החברה השתתף בשבועות האחרונים מספר פעמים בפעילות של השחתת שלטי בחירות שנתלו באישור ועל פי החוק במספר מוקדים בראשון לציון.

סיעת ״ראשון אחת״ העבירה לידי נשיא אלביט, בצלאל מכליס, שני סרטונים שונים בהם נצפה הרכב של אלביט משתתף בהשחתת שלטי בחירות. ״במהלך השבועות האחרונים הגיעו אלינו מספר תיעודים על רכב של חברת אלביט שהשתתף מספר פעמים בפעילות של השחתת שלטי בחירות, שנתלו כחוק, של מוטי עג׳מי וסיעת ״ראשון אחת״ בראשון לציון. מכיוון שמדובר בעבירה על החוק, החלטנו לפנות לנשיא החברה על מנת שיפתח בבדיקה. אלביט היא חברה גדולה ומשמעותית במשק הישראלי ואנו מצפים מראשיה לפעול באופן מיידי על מנת שלא יידבק דופי בחברה ובעובדיה״.

מהמטה ליאל אבן זהר נמסר: "מצער שהמועמד שמסתמן כלא רלבנטי בסקרים, מוטי עג׳מי, הגיע למצב כה נואש, שהוא מנסה לקבל תשומת לב תקשורתית באמצעות פגיעה במשפחתה של מועמדת מובילה לראשות העיר. אנחנו מצידנו נמשיך להתמקד ולעסוק בנושאים הרלוונטיים לציבור בעיר, ובראשם מיגור השחיתות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר