פרויקט "חלומות נחלת": נמכרו 102 דירות בשווי 237 מיליון שקל

בעקבות הביקוש ולאחר סיום מוצלח של שלב א', שיווק שלב ב' נפתח: כמה תעלה דירת שלושה חדרים בשכונה החדשה?

פורסם בתאריך: 7.10.18 12:18

חברת "שיכון בינוי נדל"ן" משיקה את של ב' בפרויקט "חלומות נחלת" בראשון לציון. זאת, בעקות ההצלחה בשלב הראשון, במסגרתו נמכרו 102 דירות בשווי של 237 מיליון שקל.

במסגרת שיווק של ב' בפרויקט יוצאו למכירה דירות שלושה חדרים במחירים של החל מ- 1.884 מיליון שקל ודירות ארבעה חדרים במחירים של החל מ-2.315 מיליון שקל. בסיום הפרויקט צפויים להיבנות חמישה מגדלי יוקרה. בפרויקט מתוכננים 5 בניינים בני 10-14 קומות ובהן דירות גן, דירות 3-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים דו-מפלסיים המאופיינות במפרט עשיר, ירוק וחסכוני.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


שיווק שלב ב' בפרויקט, כולל שני מגדלים ובסך הכל 79 יחידות דיור, המועצות במחיר השקה: דירת 3 חדרים מוצעת למכירה במחיר של החל מ-1,884,000 שקל, דירת 4 חדרים החל מ-2,315,000 שקל ודירת 5 חדרים החל מ-2,585,000 שקל.

בחברת "שיכון ובינוי" נדל"ן מציינים כי השכונה נמצאת במרחק של פחות מ-15 דקות לתל אביב, בקרבת צירי תחבורה מרכזיים כמו כביש ארבע, כביש 44 וכביש 431. כמו כן, תחנת הרכבת של נמצאת במרחק חמש דקות נסיעה בלבד. מלבד נגישות תחבורתית בשכונה נמצאים גנים ובתי ספר וכן מוקדי בילוי, כמו בתי קפה ומסעדות.

דורית סדן סמנכ"לית השיווק בחברת שיכון ובינוי נדל"ן, מסרה כי: "אנו שמחים שהתנופה והביקושים ממשיכים במגמה חיובית ואין ספק שגם שיווק שלב ב' ייהנה מביקושים מרשימים. מדובר באחת השכונות האטרקטיביות במרכז הארץ ומכירותיהן של 102 הדירות  הראשונות בפרויקט בהחלט ענה על הציפיות עד כה ואנו מצפים להמשך המגמה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר