ליאל בבלר ז"ל
ליאל בבלר ז"ל

אביה של ליאל בבלר תוקף את בנט: "סייע להורים ששכלו תלמידים"

ליאל בבלר בת ה-16 נהרגה בתאונת דרכים בעת שחיכתה על המדרכה סמוך לסינמה סיטי, אביה תקף את בנט

פורסם בתאריך: 4.10.18 15:24

"ההחלטה לנתק את הילד שלך מהמכשירים, ללכת מבית החולים, להשאיר אותו מאחור ולדעת שלעולם לא תראה אותו שוב, זו ההחלטה הקשה ביותר שהורה נאלץ להתמודד איתה, זה לא טיבעי, ולא יתקבל לעולם", כך כתב רפי, אביה של ליאל בבלר ז"ל שנהרגה בתאונה שהתרחשה בראשון לציון סמוך לסינמה סיטי. התאונה זעזעה רבים מתושבי העיר, בעיקר בגלל שליאל רק עמדה על המדרכה מחכה לחצות את הכביש, אז התנגשו שני כלי רכב, כשאחד מהם התהפך על המדרכה ופגע בה. היא נפטרה ארבעה ימים לאחר התאונה, והמשפחה תרמה את אבריה לחמישה אנשים.

היום, כשנה וחצי לאחר המוות של ליאל ז"ל, שולח רפי אביה אצבע מאשימה לשר החינוך נפתלי בנט, בטענה שאב לתלמידה שנהרגה אינו צריך להתעסק בקבורה ובכל הבירוקרטיה ושמשרד החינוך צריך לסייע למשפחות שעולמם חרב עליהם.

"ואז בא שלב הקבורה" כותב בבלר, "ואני בנקודה הכי נמוכה של החיים שלי, לא אמור לריב עם חברת קדישא איפה הבת שלי תקבר. זה משהו שראוי שגוף ממשרד החינוך ימונה וידאג לסדר כדי לתת להורים את המקום להתאבל בשקט. אז לפני שאתה דואג לרוץ לאירוע מתוקשר כזה או אחר, תדאג להכיר ולהוקיר את התלמידים שלך, גם את הפחות מוכרים, אלו שמנחילים את הדרך להמשך גם בחייהם וגם במותם!" בסיום הפוסט שהעלה בבלר, הוא מבקש לשנות את המצב הקיים, ומקווה לחולל שינוי אמיתי, ולהמשיך ולפעול עד שמשרד החינוך יגיע להבנה שחייבים להעניק סיוע אמיתי ומשמעותי למשפחות שכולות שאיבדו את ילדיהם, אותם ילדים שהיו חלק מתוך מערכת משרד החינוך במדינת ישראל.

להשקמה ראשון לציון אמר היום בבלר, "שר החינוך נפתלי בנט אמר בפתיחת שנת הלימודים שהילדים בבית ספר הם של כולנו, איפה זה בא לידי ביטוי? ההרגשה היא שהילדים שאינם בחיים נעלמים ממשרד החינוך, כאילו לא היו, לא קיבלנו שום אזכור, מישהו ממשרד החינוך שיגיע ללוויה, מה שונה מערכת החינוך מהצבא? צריך שיקום גוף בתוך במשרד החינוך לאותם ילדים שנפטרו טרם זמנם וילווה את המשפחות בדיוק כמו בצה"ל".

בבלר מוסיף בכאב, "צריכים ללות את המשפחות בשעות הקשות האלה, משפחות שלמות קורסות נפשית בסיטואציות האלה שאני לא מאחל לאף אחד להיות שם, והם צריכות תמיכה, נפשית, לא לשלוח אותנו לרווחה בעיר, תמיכה בתהליך של הפרוצדורה הנוראות הזו, והנצחה, אני אלחם ואגיע לכנסת עד אשר אצליח בזה, לא ארפה".

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עוד באותו נושא:
אביה של ליאל בבלר: "גם אם הנהגת תביע צער זה יהיה מאוחר מדי"

זוכרים את ליאל: צעדה המונית לזכר הנערה שנהרגה בתאונה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אהר'לה הנדלסמן סדן

    צודק מאה אחוז. שר החינוך , שר התחבורה , ראש הממשלה . "מס שפתיים" נלוז הנמוג לאור שחיתות הממסד והנהגתו . כך במקרה תאונות הדרכים , האופניים החשמליים ולצערנו גם באסונות כבאסון השטפון בערבה . כסף מעוור עיני צדיקים כל שכן מושחתים .

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שר החינוך עסוק בלהתחפש לשר הביטחון .זה מה שנקרא אצלו "כל יום פורים ".

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר