ארי נשר עם אביו אבי ואמו איריס. צילום: רפי דלויה

לבו של ארי הושתל בגופו של תושב ראשל"צ: "משפחת נשר נתנה לנו חיים"

ארי נשר, בן ה-17, הציל במותו חמישה אנשים, בהם שני תושבי ראשון לציון. בתו של אדוארד ליטבינוב, שקיבל את ליבו של הנער הצעיר מספרת ל"השקמה ראשון לציון" על התרומה הצילה את אביה

פורסם בתאריך: 3.10.18 10:18

"אין לנו מילים להודות למשפחת נשר, על כך שברגע הכי קשה של חייהם החליטו לעשות מעשה כזה נשגב, הם נתנו לנו חיים, ואת אבא שלי לעוד שנים רבות". כך אומרת ל"השקמה ראשון לציון", אירנה, בתו של אדוארד ליטבינוב, בן 66 מראשון לציון, שקיבל ביום חמישי האחרון את ליבו של ארי נשר שמותו נקבע לפני כשבוע, לאחר נפצע אנושות בתאונת דרכים בעת שרכב על אופניו.

ארי, בן ה-17, בנו של הבימאי אבי נשר, נחשב להבטחה בעולם הקולנוע הישראלי. למרות גילו הצעיר, הוא הספיק לכתוב ולביים סרטים קצרים ולשחק בסרטים "פעם הייתי", "זוהי סדום" ו"ילד טוב ירושלים" ולהשתתף בתפקידי אורח ב"ארץ נהדרת" וב"הפיג'מות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הוא הציל את חייהם של חמישה אנשים. לאחר מותו נתרמו אבריו, בהם ליבו שהושתל בגופו של ליטבינוב וריאותיו שהושתלו בגופו של אילן טמסות, בן 50, שסבל ממחלת ריאות קשה, גם הוא מראשון לציון.

ליטבינוב המתין לניתוח יותר משנה וחצי, ובחג סוכות ניצלו חייו בזכות משפחת נשר. "אבא מתאושש לאט לאט בתהליך איטי וארוך", מספרת אירנה, בתו של ליטבינוב. "זה היה בהפתעה גמורה. אבא שלי היה צריך לקבל לב מלאכותי, אבל התברר שלב אחד לא יספיק וצריך שניים, ולכן דחו לו את הניתוח. כל יום שחלף מצבו הדרדר יותר ויותר, וממש ראינו איך אבא דועך לאט. בחצי השנה האחרונה מצבו מאוד התדרדר. הוא התקשה לאכול, ללכת ובכלל לעשות כל פעולה בסיסית. לפני 15 שנה הוא עבר ניתוח לב פתוח והחליפו לו מסתם מלאכותי , הזמן עשה את שלו והוא היה חייב ניתוח בהול, אין לנו מילים להודות למשפחת נשר, אנחנו מקווים שהגוף יקלוט טוב את הלב שפועם באבא".

ליטבינוב הוסיפה כי "אני מאמינה שאחרי שאבא יתאושש ושיעבור זמן גם למשפחת נשר, אנחנו ניפגש עם בני המשפחה ונודה להם בצורה אישית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר