חבר מועצת העיר ראשון לציון אוהד אוזן (צילום: יח"צ)
אוהד אוזן. צילום: יח"צ

ראשון לציון: היו"רים של הממ"ד עם אוזן

יושבי ראש ועדי ההורים בבתי הספר הדתיים ראשון לציון: "אנו קוראים לתמוך ברשימת סרוגים-חברתיים בראשות אוהד אוזן. אנו מאמינים שיעשה חיל"

פורסם בתאריך: 2.10.18 09:07

המאבק על הקול הדתי והמסורתי בראשון לציון, ממשיך להתחמם. בביתו של אוהד אוזן, חבר מועצת העיר (סרוגים) התקיימה באחרונה פגישה, בה נכחו יו"רים של בתי הספר הממלכתיים-דתיים ישורון, הראל, סיני, שובו, זבולון המר, אולפנה וישיבת בני עקיבא.
בפגישה הביעו היו"רים תמיכה באוזן לקראו לציבור להצביע עבורו בבחירות. הנוכחים דנו בנושאי החינוך הממלכתי-דתי בעיר ובנושאי קהילת הציבור הדתי בתחומי תרבות, פנאי וקהילה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אוזן, ששימש בעבר כיו"ר ועד ההורים העירוני בראשון לציון, פירט בפני הנוכחים בהרחבה את תכניותיו בתחומי החינוך, המסורת והקהילה ובראשן – הוספת תוכניות לימוד והעשרה, פתיחת מגמות נוספות לתיכונים שיפור בתדמית תיכון אוריה ועוד.
לאחר הפגישה יצאה הודעה פומבית של היו"רים, בה נכתב: "נפגשנו יושבי ראש הנהגות ההורים בבתי הספר הממ"ד בעיר עם המתמודד בבחירות למועצת העיר, חבר מועצת העיר אוהד אוזן, יו"ר רשימת סרוגים והחברתיים. לאחר ששמענו על תכניותיו עבור החינוך הדתי בעיר ובנושאים נוספים, החלטנו לתת את ברכתנו ותמיכתנו לתנועת הסרוגים בראשות אוהד אוזן בבחירות, ואנו מאמינים שיעשה חייל לטובת הציבור הדתי בעיר. אנו קוראים מכאן לציבור ההורים הדתי-מסורתי בבתי בספר ובעיר בכלל, ליטול חלק בדמוקרטיה העירונית ולהצביע בבחירות המקומיות לחיזוק הסיעה הדתית סרוגים+החברתיים למען עתיד ילדינו, כי כוחנו באחדותנו".

כמו כן, יצאה קריאה למועמדים לראשות העיר להתחשב בהמלצת ההורים למינוי אוזן כמחזיק תיק החינוך הממ"ד בקדנציה הבאה.
אוזן מסר בתגובה כי "אני שמח, מוקיר ומעריך את הבעת התמיכה של יושבי ראש בתי הספר הממלכתיים דתיים בראשון לציון. כפי שנהגתי לאורך השנים, גם כיו"ר הנהגת ההורים העירונית וגם כחבר מועצה בחמש השנים האחרונות, אמשיך לנקוט בשלושה עיקרים לשירות לציבור: כנות, חברות וקשר ישיר ובלתי פוסק עם התושבים. אהיה זמין עבורם לכל צורך ואפעל בכל דרך שעומדת לרשותי על מנת שהחינוך הדתי בעיר לא יהיה בן חורג במפה החינוכית בעיר. אקרא לתמוך בראש עיר שיידע לתת מענה לציבור הדתי והמסורתי, בתקציבים, בתוכניות לימוד עשירות ומתקנים ראויים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. לאון ששי

    כך עולה שלא רק בבתי הכנסיות החליטו שהסיעה היחידה שיכולה לייצג את הדתיים והמסורתיים היא סיעתו של אוהד אוזן כעת גם היו"רים של בתי הספר מוספים לעוצמה של הסיעה של אוהד אוזן, בכלל הנושא גם האותיות שניתנו "אח" מוסיפים לזה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא דובים ולא יורי"ם
    יורי"ת אחת… מהראל…( החליפה את אוזן)מעניין…
    כל היתר הכחישו בהקלטות…. חבל על כל קול של אוהד בחור נחמד אבל ללא סיכוי…

  3. אחת שיודעת

    כתבה כל כך לא נכונה!
    ממש לא נכון שהיו"רים של ועדי ההורים של כל הממ"דים המוזכרים לעיל׳ הביעו את תמיכתם באוהד אוזן.
    הוא אולי נפגש עם חלק מהיו"רים של הממ"ד והציג את חזונו, אבל ממש לא כול מי שמוזכר בכתבה היה שם ובטח שלא הביעו את תמיכתם בו.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איך זה שיו"רים של בתי ספר מביעים דעה פוליטית, משהו כאן באמת מסריח, מדהים לראות איך מחזיקת תיק החמ"ד מיכל קלדרון לא מגיבה למסע ההשמצה של אוהד אוזן, מי שמצביע סרוגים יודע בכל מאודו שהקולות שלו הולכים לאבדון!

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה מערבבים פוליטיקה בצורה כזאת! חמור ביותר! אחר כך לא מתפלאים מטובות הנאה אישיות…. הצבעה זה דבר אישי! זה חמור שיו"ר בית ספר יעודד בחירה במתמודד או סיעה במסגרת התפקיד שלו! תמיכה נעשית רק באופן אישי!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר