חוגגים בסוכה הגאה
חוגגים בסוכה הגאה

חוגגים בסוכה הגאה: "קיבלתי איומים לפנות בוקר לא להגיע"

למרות המחאות, הקהילה הגאה חגגה בסוכה, אך למרות זאת נשמעים קולות שטוענים, "כשיש אירוע של חב"ד אין אבטחה, למה פה יש?"

פורסם בתאריך: 27.9.18 13:33

למרות ההבטחות החוזרות ונשנות למחאות מצד גורמים בעיר, נראה שהסוכה הגאה השיגה את המטרה, כשהגיעו אליה מבקרים רבים, ניהלו דיאלוג, הצטלמו ונהנו. גם אנשי ציבור רבים פקדו את הסוכה, ביניהם ממפלגת יש עתיד בראשות איתי מתיתיהו ומפלגת מרצ בראשות אילנית הרוש.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"השנה פקדו את הסוכה אנשים רבים והצלחנו להעביר את המסר בלי פחד, "אמרה הרוש,"אני מזמינה את כולם לסוכה הגאה" היא סיכמה. קולות אחרים שנשמעו בסוכה הגיעו מהצד של מפלגת יש עתיד, איתי מתתיהו שעומד בראש הרשימה סיפר שהגיעו לתמוך בסוכה הגאה, "נראה שיש כאלה שמחפשים לעשות פרובקציות על חשבון המקום הטוב והיפה הזה אמר, זו סוכת שלום ופיוס והגענו לתמוך ולומר זאת בקול רם".
רובי פיסטרייך גם ממפלגת יש עתיד סיפר על החשש ועל האיומים שהגיעו אליו, "אני חלק מהקהילה הגאה, נשוי למרק ואב לשתי בנות, לצערי קיבלתי איומים בימים האחרונים, טלפונים בארבע לפנות בוקר שהסוכה לא תעבור בשקט ושלא כדאי לי להגיע, עובדתית בכניסה לסוכה יש אבטחה של משטרה ושומרים , דבר שלא רואים בבמות של חב"ד למשל, למה במדינת ישראל 2018 אני צריך לפחד ולהיות תחת אבטחה והקהל הדתי יכול לרקוד להנאתו ללא חשש? זה לא נתפס ויש עוד עבודה רבה לעשות בשטח", סיכם פיסטרייך.

מאיר עקיבא חבר המועצה שיצא נחרצות נגד הסוכה ואמר שלא יתן לה יד למשמרות מחאה, לא הגיע בסופו של יום כדי למחות, "החלטתי לא להרוס את אווירת החג ", הוא אומר, "אני לא חושב שהסוכה הזו נכונה אבל לא נערבב רגשות לא טובים בחג, אני חוזר ואומר שאני דאגתי לאוכלוסיה הגאה בעיר מספר פעמים, אני רק לא חושב שצריך להקצין ולעשות מצעדים ופרובוקציות, שכל אחד יחיה את חייו בביתו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בן קליין

    ״שכל אחד יחיה את חייו בביתו״ אומר מאיר עקיבא – האם גם הוא יהודי רק בביתו או גם כשיוצא ממנו החוצה?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר