מפגן כוח: יותר מ-1,000 תומכים בהרמת הכוסית של התנועה החברתית החדשה

המרוץ למועצת העיר ראשון לציון: התנועה החברתית החדשה בשיתוף הבית היהודי הכנסו להרמת כוסית לכבוד ראש השנה. יפעת מאירוביץ יפת: "כל אחת ואחד שנמצאים כאן. חייב להביא את השכן, האח, האחות, חברות או חברים"

פורסם בתאריך: 7.9.18 13:55

יותר מאלף איש הגיעו להרמת הכוסית לכבוד ראש השנה של התנועה החברתית החדשה בשיתוף הבית היהודי בהפגנת כח מרשימה.

בהרמת הכוסית, שנערכה במטה התנועה בראשון לציון, אמר יו"ר התנועה, סגן ראש העיר איתן שלום: "אני מודה לכל מי שהגיע, זה מחמם את ליבי. אבל המלאכה האמתית מתחילה עכשיו. צריך להביא כמה שיותר תומכים לתנועה".

גם חברת המועצה, המשובצת במקום השני בתנועה, יפעת מאירוביץ יפת, אמרה: "כל אחת ואחד שנמצאים כאן. חייב להביא את השכן, האח, האחות, חברות או חברים. רק עם עוצמה גדולה במועצת העיר נוכל להמשיך את הדברים הטובים שעשינו. באיכות החיים, באיכות הסביבה, בבריאות, בתחבורה, למען העסקים הקטנים והתרבות בעיר".

בין הנוכחים בקהל נראו גם חובשי כיפות רבים. תוצאה של האיחוד של התנועה החברתית הירוקה עם נציגת הבית היהודי, מיכל קלדרון שהצטרפה לרשימה. "אמשיך לקדם את האינטרסים של חובשי הכיפות בעיר כמו שעשיתי בקדנציה האחרונה שלי. זה מחמם את הלב לראות את כולם ביחד כאן", אמרה קלדרון בדברים שנשאה.

את הערב סיכם אביה של יפעת, יהודה מאירוביץ, מוותיקי ראשון לציון ומהדמויות המוערכות בה, כאשר שלום הזמין את כל חברי התנועה להרמת הכוסית המשותפת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר