שחקנית חיזוק לדב צור: חשבונאית ראשית וסמנכ״לית בחברת הביטוח מגדל

תכירו את מירב שמואל דולב, שהצטרפה ל"רק ראשון": "כמנהלת בכירה אני יכולה לומר שככל שנביא לכאן יותר מקומות תעסוקה איכותיים נוכל לאפשר לנשים לפתח קריירות מצליחות"

פורסם בתאריך: 2.9.18 17:04

לקראת הבחירות המקומיות שיתקיימו בעוד כחודשיים: סמנכ"לית חברת הביטוח מגדל מצטרפת לרשימת ״רק ראשון״ בראשות דב צור – תוצב במקום החמישי.

מירב שמואל דולב, היא בת 45, נשואה ואם לשלושה, רואת חשבון במקצועה ומשמשת כחשבונאית ראשית וכסמנכ״לית בחברת הביטוח מגדל. היא גדלה במושב אליפלט שבגליל העליון ומתגוררת במערב ראשון לציון כבר 20 שנה.

״אני מודה מאוד לראש העיר, דב צור על האמון.  לפני 20 שנה בחרנו להקים בית ומשפחה בראשון לציון. חווינו את הצמיחה הגדולה של העיר ואת קליטתן של רבבות משפחות חדשות וצעירות שהקימו כאן את הקן המשפחתי שלהם והתבגרו לצד התפתחותה המרשימה של העיר", מסרה דשמואל דולב לאחר הודעתו של צור על הצטרפותה, "את הקריירה המקצועית שלי עשיתי במגזר העסקי, בשוק ההון ובמגזר הפיננסי. אני עוקבת אחר תהליכים חברתיים וכלכליים. מהמקום הזה וכמי שמגדלת ילדים אני מאמינה שלרשות המקומית תרומה מכרעת לאיכות החינוך של הילדים שלנו ולאיכות החיים של כולנו".

עוד מסרה כי "ראשון לציון עשתה פריצת דרך חסרת תקדים בתחום החינוך. ההישגים מדברים בעד עצמם. היום, צריך להיערך לשינויים האדירים שמתרחשים בעולם התעסוקה. הבוגרות והבוגרים יתקלו בעולם דינמי, כפי שלא היה מעולם. הילדים שלנו יצטרכו להחליף מקצועות כמעט בכל עשור. נצטרך להתאים את מערכות החינוך שלנו לעולם הזה".

"אסייע לדב צור ולחברותיי וחברי לסיעה להמשיך ולקדם את ראשון לציון כמוקד משיכה לחברות מצליחות המביאות לעיר תעסוקה מגוונת ומתקדמת. כמנהלת בכירה אני יכולה לומר שככל שנביא לכאן יותר מקומות תעסוקה איכותיים נוכל לאפשר לנשים לפתח קריירות מצליחות בקרבה גדולה יותר לעיר המגורים שלנו".

 

צור מסר כי ״אני מאוד שמח שמירב שמואל דולב מצטרפת לשורותינו. מירב היא מנהלת בכירה במגזר הפיננסי ותהיה לה תרומה משמעותית לעיצוב המדיניות והפיתוח העסקי בעיר בשנים הבאות״.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר