הצומת המסוכן ליד בית הספר השקמה ראשון לציון
הצומת המסוכן ליד בית הספר השקמה ראשון לציון (צילום: גוגל)

הורים בבית הספר השקמה: "אם לא יעשו דבר האסון הבא בדרך", צפו:

למרות בקשות רבות מצד הורי בית הספר "השקמה", לא הותקן רמזור בצומת הסמוך לבית הספר, "משמרות הזהב לא עוזרים אחר הצהריים, חיי הילדים מעל לכל"

פורסם בתאריך: 21.8.18 07:28

שנת הלימודים תפתח בעוד פחות משבועיים, הכבישים יחזרו להיות עמוסים, הילדים יתחדשו בילקוטים ובמעברי החציה יפעלו משמרות הזהב, להורים שילדיהם לומדים בבית ספר "שקמה" יש חשש גדול לשלוח את ילדיהם חזרה ללימודים בגלל הצומת הסואן הסמוך לבית הספר ברחובות הרב גורן, מורשת ישראל וריב"ל, בו אין רמזורים וילדים רבים עוברים בו בדרך לבית הספר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מור דניאל היא אמא מודאגת לשני ילדים בני שש ותשע בבית הספר, "לאחר אין ספור פניות לעירייה מצד התושבים, הורי בית הספר וההנהלה, העירייה עדין לא מפעילה שיקול דעת נכון ושמה רמזור, הרי האסון הבא יקרה אם לא יעשו דבר, בנוסף, התעוררנו היום תושבי השכונה וראינו שליד בית ספר "מרחבים" הציבו רמזורים בצומת, שזה כמובן דבר מבורך, אבל למה במקום אחד כן ובשני לא? האם ילדי בית ספר "השקמה" הם הפקר?

 

גם שאול צרף, אבא נוסף לשלושה ילדים בבית הספר "השקמה" טוען ששיקול הדעת של העירייה לא נכון. לטענתו גם אם לא היה בית ספר, צומת כזה בשכונה צריכה רמזור, "אני לא מבין את צורת המחשבה בעירייה, אז מה אם יש משמרות זהב? האם הילדים לא חוצים את הצומת בדרך לחברים אחר הצהרים או בדרך לחוגים? המענה צריך להיות רחב יותר לאורך כל שעות היום, כולנו אנשים עובדים וצריך בשביל השקט הנפשי שלנו לעזור לילדים להיות עצמיים ובטוחים לאורך כל שעות היממה".

יור הנהגת ההורים אבי צרף :" אם ההורים חושבים שהצומת מסוכן ושיש צורך ברמזור על מנת שילדיהם יעברו בשלום ובבטחה יש לעתר לבקשתם ולהתקין רמזור, חיי ילדים הם מעל לכל".

תגובת עיריית ראשון לציון: בסיור משותף שנערך עם מנהלת בית הספר, יו"ר ועד ההורים ומהנדס התנועה בעיריית ראשון לציון, סוכם על הגבהת פסי ההאטה בצומת הרחובות מורשת ישראל- ריב"ל וזאת לשביעות רצון מנהלת בית הספר ויו"ר ועד ההורים. ככל שימצא שהפתרון לא מספק ויהיה צורך בהצבת רמזור, אנו נשקול זאת בחיוב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר