נערים שותים בר אלכוהול
צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

"פתאום הגיעה חבורה ותקפה אותנו בבעיטות ומכות"

אלון ברג שהותקף ללא סיבה לאחר בילוי באזור התעשיה הישן בעיר, הוא סימפטום לתופעת האלימות ברובע הבילויים בראשון לציון

פורסם בתאריך: 20.8.18 07:44

אזור התעשייה הישן בראשון לציון המכונה ה"רובע" הוא כבר עשרות שנים אזור בילוי מועדף על צעירים מהאזור, הרבה ברים ומסעדות שמושכות בליינים בכל הגילאים, כאלו שמעדיפים לבלות בתוך העיר ולחזור הביתה. השילוב של האזור שאינו נמצא על ציר מרכזי כמו רחוב רוטשילד למשל, אלא במיקום פנימי יותר, הפך אותו למתחם שלפעמים מרגיש מחוץ לאור הזרקורים, אם נוסיף לזה אלכוהול וחופש גדול, הרי לנו בועה שמתפוצצת כל קיץ ונגמרת בקטטות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אלון ברג בן 28, שהותקף ביום שישי האחרון הוא תוצר של הבועה הזאת, "הגעתי לחגוג את יום הולדתי וסיימתי עם ניתוח באגן ופלטינות, אף פעם הייתי מעורב בקטטה, זה הגיע משום מקום, סיימנו בילוי באחד הברים באזור השעה שתיים וחצי בלילה, וכשהלכתי עם חבר שלי לכיוון כיכר המזרקה באזור תעשיה הישן, פתאום הגיע איזה בחור שאני לא מכיר בכלל וטען שהרבצתי לחברה שלו, לא הספקנו לענות ופתאום הגיע חבורה שלמה ותקפה אותנו בבעיטות ומכות, אחרי שזה קרה חבר שלי התקשר למשטרה, שיטור עירוני לא היה באזור, כשהמשטרה הגיע השוטרים חשבו שאין לי שום דבר, אמרו לי שאני בסדר, הרגשתי לא מוגן בכל הסיטואציה הזו, שלוש לפנות בוקר, יכולתי גם להידקר ולמות, זה באמת לא צחוק, אני פונה מכאן לאנשים שאולי ראו את המקרה, אם זיהו את החבורה שתקפה שיצרו קשר ואולי נמנע את האסון הבא".

אלון ברג. "קפצו עלי משום מקום ללא סיבה"

אלון ברג. "קפצו עלי משום מקום ללא סיבה"

ברג לא הבחור הראשון שהותקף ללא שעשה כלום ב"רובע", המקום הפך במיוחד הקיץ למקום אלים ומסוכן, אחד מבעלי העסקים שעובדים באזור אמר ל"השקמה ראשון לציון", "עוברת כאן ניידת אחת בלילה וזהו, לא רואים אותם יותר מזה, המקום חייב כאן ניידת שתעמוד כל הלילה כדי שהבליינים ידעו שיש משטרה באזור, זה מקום שיודעים שכל ערב יש כאן מכות ושיכורים, אולי זה ירתיע. בסוף יקרה פה אסון, חובה שתהיה אכיפה מוגברת, זה לא רחוב רוטשילד בלב העיר שיש שם ברים ועוברות שם הרבה ניידות כי זה ציר מרכזי, כאן אדם יכול למות ועד שתגיע משטרה זה יהיה מאוחר מדי", בעל עסק נוסף שחי את המקום בשעות הלילה כבר 20 שנה מספר, "מאז ומתמיד היו פה קטטות, אבל בשנים האחרונות החבר'ה הצעירים שולפים ישר סכינים, זה פחד אלוהים, אתה זורק מילה לא במקום ואתה לא יודע כמה יקפצו עליך ואם תידקר או לא, מכות היו תמיד, היום אתה לא יודע אם תצא חי, חובה להגביר את הסיורים במקום, זו סכנת נפשות".

תגובת עיריית ראשון לציון תובא לכשתתקבל.

ממשטרת ישראל נמסר: עם קבלת הדיווח במשטרה אודות התקיפה, בוצעו סריקות ונפתחה חקירה שעדיין בראשיתה.
מטבע הדברים אנו מנועים מלפרט מעבר לכך בשלב זה והמשטרה תמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה למצות את הדין עם האחראים לתקיפה. משטרת ישראל מגבירה את נוכחותה בסופי השבוע במרכזי הבילוי ופועלת בנחישות לצמצום העבריינות, שמירה על הסדר הציבורי ומתן תחושת ביטחון למבלים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר