אבי אשכנזי, סיים בהצטיינות את קורס החובלים היוקרתי
אבי אשכנזי, סיים בהצטיינות את קורס החובלים היוקרתי

מצטיין קורס החובלים היוקרתי – אבי אשכנזי מראשון לציון

אבי אשכנזי תמיד היה ילד ערכי. הנער הראשל"צי שהצטיין בספורט ונשאר בקשר עם המחנכת, הגיע עד לקורס חובלים היוקרתי, אותו סיים בהצטיינות

פורסם בתאריך: 13.8.18 14:29

גאווה עירונית: סגן אבי אשכנזי מראשון לציון סיים בסוף השבוע שעבר את קורס החובלים היוקרתי ונבחר למצטיין הקורס. הקורס נחשב לאחד מהקשים בצה"ל והוא נמשך שנתיים וארבעה חודשים, בדומה לקורס טיס, כשבמהלכו מסיימים הלוחמים תואר ראשון.

אשכנזי, בן זקונים לעודד ואורלי, גדל בראשון לציון. בצעירותו היה פעיל מאוד בתחום הספורט, נחשב לאתלט מצטיין שסיים מספר מרתונים ואף היה קפטן קבוצת הנוער בכדורגל של הפועל בת ים. את לימודיו בתיכון מקיף ח' סיים בהצטיינות ולקראת גיוס החליט לעשות שירות משמעותי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

אביו עודד מספר: "הוא נולד אחרי שתי בנות וכבר מילדות היה מאוד ערכי ומיוחד. מדובר בילד שאם הוא החליט לעשות משהו הוא יעשה ויצליח בצורה הכי טובה. זה המוטו בחייו. ככה הוא חונך. הוא צנוע מאוד, מכבד, עוזר לזולת והראשון שירוץ לסייע ולעזור. הוא הראשון שיתנדב לטובת הכלל".

על בחירתו לצאת לקורס הקשה, מספר אביו: "בסיום יום גיבוש הוא יכול היה לבחור בכל סיירת יוקרתית, מטכ"ל, שייטת 13 ועוד, אבל הוא בחר בקורס חובלים כי זה ריתק אותו יותר מכל דבר אחר. הוא חזר וממש היה נלהב. במסלול הקשה הזה נדרש רצון רב והמון מוטיבציה, אבל הוא חדור מטרה ונלחם על ההצלחה. במהלך כל שירותו הוא מעולם לא קיטר ולא התלונן וזה מה שמייחד אותו. הכול נעשה אצלו בראייה חיובית".

בסוף השבוע שעבר סיים אשכנזי את קורס חובלים מספר 137 ונבחר למצטיין הקורס. את דרגותיו חשפו נשיא המדינה, ראובן ריבלין, והרמטכ"ל גדי אייזנקוט. אמו אורלי מספרת: "לרגע לא ידענו שהוא המצטיין. היה ברור לנו שהוא יצליח במסלול ויעשה אותו בצורה הטובה ביותר, אבל זו בהחלט הייתה הפתעה נעימה. מאז שהיה ילד כל בחירה שלו היתה עיקשת. הוא מעולם לא ברח ממטלות באמצע והתעקש ללכת הלך עד הסוף. אין ספק שסיום המסלול ובחירתו למצטיין – זה מקור לגאווה".

מלבד בני המשפחה הגיעה לטקס שהתקיים בנמל חיפה, הגיעה לטקס גם המחנכת שלו ממקיף ח', שמחה עזר. אמו אורלי מספרת: "הוא נשאר אתה בקשר במשך כל השנים. תוך כדי השירות היא תמיד התעניינה בו ובשלומו. בסוף המסלול אבי התעקש שהיא תגיע לטקס. הוא נסע אליה הביתה והזמין אותה באופן אישי. כמובן שהיא נענתה בחיוב. זה היה מרגש מאוד".

עזר התקשתה להסתיר את התרגשותה. בסיום הטקס היא העלתה פוסט לפייסבוק. "אתמול חוויתי רגעי אושר, נחת וגאווה כמחנכת בישראל", כתבה. "הוזמנתי באופן אישי על ידי תלמידי, אבי אשכנזי, בוגר כיתת חינוך, לסיום קורס חובלים. התרגשתי מהמעמד המרגש בטקס ומהעובדה שאבי סיים כקצין מצטיין. מצדיעה לך אבי אשכנזי!".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר