אורון ודניאלה פולוזצקי
אורון ודניאלה פולוזצקי

מחכה לתרומת כליה: אורון ודניאלה מבקשים להקים משפחה בישראל

ללא יכולות לנהל חיים תקינים ולהביא ילדים לעולם, הזוג הראשל"צי חולם על השתלת כליה ומחפש תורם

פורסם בתאריך: 12.8.18 11:35

"היקום הפגיש ביננו מקצה אחד של העולם לקצה השני, התאהבנו ועשיתי עליה לארץ מקנדה כדי לחיות לצידו של אורון, החלום שלנו הוא שימצא תורם כליה ושנוכל להקים משפחה" כך מספרת דניאל (26) אשתו של אורון פולוזצקי בהתרגשות ואופטימיות.

הם הכירו לפני כארבע שנים, דניאלה גרה עם משפחתה בקנדה, אורון הגיע לבקר חבר שם, והם נפגשו במסיבה. שמונה חודשים הם שמרו על קשר עד שדניאלה החליטה לעלות לארץ ולהתחתן עם אורון, "למרות שידעתי על הצורך בהשתלת כליה שלו, זה לא עניין אותי, האהבה שלנו מנצחת הכל" היא מספרת, "החלטתי לבוא לישראל כי אורון ממתין בתור כבר שבע שנים להשתלת כליה, ואם היינו גרים בקנדה, היינו מתחילים את כל התהליך מחדש, הכי חשוב לי בעולם שימצא תורם ואני כאן בשבילו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אורון (30) מספר במרירות שהוא שנשוי לשתי נשים: דניאלה ודיאליזה, היחסים הכפויים האלו מנעו ממנו לצעוד לחופה שלו ללא קביים, לבלות את ערבי שישי בבית עם אשתו, להקים משפחה, לעבוד במשרה מלאה, לישון שנת לילה מלאה, לחיות ללא פחד מתמיד מזיהומים. על טיולים, בילוי בבריכה או בים אין מה לדבר, כמו גם על פעילות ספורטיבית.


בנוסף אורון מתאר גם הגבלה חמורה על התזונה וצריכת הנוזלים שלו, כשהאיסור הוא לא לצרוך למעלה מחצי ליטר ביום של כל שתייה או מזון נוזלי. "שלוש פעמים בשבוע אני צריך לשבת חמש שעות כל פעם בבית חולים בשביל הדיאליזה, ביום שישי במקום לבלות עם דניאלה אני בבית חולים, אי אפשר להסביר את הקושי והשעות המרובות", מספר אורון, "לפני שבע שנים איבדתי סופית את הכליות שלי והתחלתי בטיפולי הדיאליזה. מעולם לא עצרתי להתלונן או לבכות על מר גורלי, במהלך הזמן הזה אני עובד, לומד ומשתדל לנהל חיי למרות השעות המרובות בבית חולים, דיאליזה הוא טיפול "כליה מלאכותית" אשר אמור לדמות את תפקידי הכליה, זהו אכן טיפול מציל חיים אך אינו יעיל כמו כליה אמיתית. כתוצאה מטיפול הדיאליזה הממושך נוצרים משקעים ובעיות רבות", הוא מתאר בכאב.

עם המחלה למד אורון לחיות, אך בעיות נוספת הם חוסר בהורמונים אשר מקשה על כניסה להריון ,עייפות מוגברת עקב הטיפולים, לחץ מוגבר על הלב, שקיעת מלחים בכלי הדם והמפרקים שגורמים לבעיות בלחץ הדם ועוד בעיות שונות, "כחודש לפני החתונה שיחקתי עם חברים כדורעף, ונפלתי על הרגליים בחול ונשברו לי הברכיים, צעדתי לחופה בעזרת קביים, עם שני ברכיים שבורות ולאחרונה שוב נפצעתי עקב פעילות יתר של בלוטת ה-Parathyroid המפרישה סידן מהעצמות למחזור הדם, דבר אשר מחליש את העצמות וגם סותם את כלי הדם. אני אדם מאוד פרטי ואיני נוטה לבקש עזרה, אך מאחר ולא נמצאה תרומה מהסביבה הקרובה אני נאלץ לצאת בפומבי עם הסיפור שלי בתקווה שאולי שם בחוץ יהיה מישהו שיוכל לעזור לי להיכנס לשגרה של חיים נורמליים יותר ולהקים משפחה עם אשתי, אהובתי, דניאלה".

אם אתם גבר בריא מעל גיל 25 או אישה בריאה לאחר לידות, אתם יכולים לעזור!

כליה אחת – תקים משפחה שלמה בישראל. אנא צרו קשר: 
אורון – 0545693693 | [email protected]
דניאלה – 0584462999 | [email protected]

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר