שמשת הרכב המנופצת של ד״ר הדס הכהן
שמשת הרכב המנופצת של ד״ר הדס הכהן

עוד התנכלות לבכירי יש עתיד בראשון לציון

שמשת מכוניתה של ד"ר הדס הכהן נופצה במוצאי שבת ליד ביתה בנאות שקמה. הוגשה תלונה במשטרה. "זה מאיים ולא נעים. חוששים ממני כמתמודדת", היא אומרת

פורסם בתאריך: 5.8.18 13:38

מי מתנכל למובילי רשימת יש עתיד בראשון לציון? אחרי שנגרם נזק במתכוון למצבות של קברי בני משפחתם של בכירי התנועה בעיר אמיר סולרסקי ובועז טופורובסקי בשבועות האחרונים, גילתה במוצאי בשבת ד״ר הדס הכהן, שאמורה להשתבץ ברשימת למועצת העיר במקום גבוה ברשימה, ששמשת רכבה נופצה. זאת, אחרי עשרה ימים בלבד מרגע שהצטרפה למפלגת יש עתיד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ד"ר הכהן היא ד״ר לחינוך מיוחד המתגוררת בשכונת נאות שקמה ולאור האירוע, הוגשה תלונה למשטרה. בשיחה עם "השקמה ראשון לציון", היא אומרת: "התחושה לא נעימה. זה מאיים מאוד אבל אני בטוחה שהמשטרה תעשה את עבודתה. זה מעשה חמור ביותר, וכאשת חינוך אני בטוחה שהציבור צריך לחנך את מי שעשה זאת. ברור שבכח הזרוע והביריונות לא משיגים כלום".

למה עשו את זה?

"כי יש כנראה גורמים שחוששים ממני, שלא רוצים שאתמודד. חוששים מכוחי והשפעתי על הציבור. עם מלוא הצניעות אני אישה שעוזרת לכולם, מכירה, מוכרת, מעורבת, יש לי לא מעט תומכים וכנראה יש מי שחוששים מזה".

את בטוחה שמדובר בגורמים פוליטיים?

"כן, עשו את זה גם בעבר נגדי, אבל לא באותה חומרה. בבחירות הקודמות רצתי בראשות רשימה עצמאית ודאגו להשחית ולהוריד שלטים שלי. היה גם מי שהודה במעשים ההם. ההתנכלות הזו היא כבר משהו מאיים הרבה יותר".  

 

 

יו״ר ראש מטה יש עתיד בעיר, אמיר סולרסקי אמר לאחר האירוע כי, "פורעי החוק פשוט לא מבינים שהם מחזקים אותנו יותר. אין לי או לשותפי שום פחד. מי שביצע את המעשים הוא פחדן ואומלל. מה קורה לנו? זו לא אותה עיר בה גדלתי והתחנכתי. למרבה הצער,העיר נמצאת בחדשות ולא על הישגים חיוביים".

לדברי סולרסקי, "ההתנכלות לד״ר הדס הכהן שתורמת שנים מזמנה ומרצה בהתנדבות מלאה לקהילה ופעילותה החברתית למען אוכלוסיות מיוחדות ידועה בכל הארץ, פשוט הזויה. בנוסף, לא ראיתי תגובה או גינוי של אף חבר מועצה, מלבד איתן שלום למקרה בו חוליגנים פגעו במצבות של הוריי בבית העלמין וזה מצער מאוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הבורר

    הערסים מאיימים למוטט את ישראל .יש לצאת מול הפחדנים .לגלות את פרצופם .ולחנך אותם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר