חברי קבוצת אבא פגום ראשון
חברי קבוצת אבא פגום ראשון

אבא פגום ראשל"צי מפיצים אהבה בעיר היין

הם ציידו דירת חיילים ברהיטים וציוד תוך יום אחד, הם מגיעים תוך זמן קצר לעשות שמח באירועים או אפילו להחליף גלגל. תכירו את חברי קבוצת הוואטסאפ הכי שמחה בעיר

פורסם בתאריך: 26.7.18 14:54

השבוע חגגה שירלי אטיה אם חד הורית לבנה בר מצוה במסעדה, כשעה לפני הארוע הדיי ג'יי לא הגיע, אובדת עצות ודרך אנשים שניסו לעזור, שלף לירן קינן הצלם שהגיע בהתנדבות רעיון לפנות לקבוצת הוואטסאפ "אבא פגום ראשל"צי" שגם הוא עצמו חבר בה, ומשם תוך דקות הובטח לה שהבר מצוה תהיה שמחה ושלא יחסר דבר, כעשרה גברים הגיעו עם ציוד ובמשך כמה שעות הפכו לדיי ג'יי ולעושים שמח עד שאחרון האורחים הלך.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"הם מלאכים" אומרת שירלי, "הגיעו בהתנדבות בדקה ה-90, רקדו עם כולם, עשו שמח, תיקלטו, הם הצילו לבן שלי את בר המצוה". "אבא פגום" התחילה כקבוצת פייסבוק בשנת 2017, גברים בלבד, בקבוצה הם מדברים על אבהות, תומכים ומייעצים אחד לשני, יוצרים שיתופי פעולה ומהר מאוד הפכה לקבוצות בערים השונות בארץ. עמית מטרני בן 34 נשוי +2, הקים את קבוצת "אבא פגום ראשון" לאחר שהיה בקבוצה בחולון ולא הרגיש שייכות. "שאלתי בקבוצה של חולון, אם יש גם קבוצה לראשון לציון, וכשנאמר לי שלא, החלטתי להקים את הקבוצה בעיר, בתחילת 2018, פתחתי את קבוצת הוואטסאפ, והיום היא מונה כ-150 חברים. במקצועי אני אמן חושים וקוסם, והופעתי מאות פעמים בהתנדבות, בקבוצה של "אבא פגום ראשון" אני יכול לעזור ולתרום מתוך בדיקה של כל מקרה לגופו. לצערי לא פעם הגעתי להופיע בהתנדבות והסתבר ששילמו לכולם ורק לי לא, אז אחד הדברים בקבוצה שלנו היא שאנחנו בודקים כל סיפור לעומק וביסודיות".

חברי קבוצת אבא פגום ראשון עושים שמח בבר המצווה

חברי קבוצת אבא פגום ראשון עושים שמח בבר המצווה

עמית מטרני שהקים את הקבוצה, הוסיף כמנהלים את אייל אנתבי ויוסי רבנו, שלושתם יחד יושבים לפני כל פרוייקט, בוחנים אותו וחושבים איך לעשות אותו על הצד הטוב ביותר.

"בקבוצה שלנו יש חוקים מאוד ברורים", אומר אייל, "קללות מריבות ופוליטיקה לא נכנסים, כולם מכבדים את כולם, ללא קשר דת אפשר לראות בקבוצה, חילונים, אתאיסטים וחרדים שהם החברים הכי טובים, כי יש כבוד בין כולם ומטרה אחת, שהיא לא פוליטיקה אלה אך ורק לעשות טוב ולפזר אותו בעיר".

"רצינו ליצור קהילה שעושה טוב לאנשים" מוסיף יוסי, " ואנחנו עושים את זה באהבה גדולה, זה מדהים איך שמעלים הודעה בקבוצה על משהו שצריכים ותוך שעה יש עשרות תגובות לעזרה, בין אם זה לעזור לבנות ארון, להחליף צמיג או לעזור במזון לנזקקים, הרצון של הקבוצה לעזור והנתינה זאת המטרה שלנו, בנוסף יש שיתופי פעולה בתוך הקבוצה, אנחנו מפרגנים אחד לשני מבחינה עסקית."

 

"אבא פגום ראשל"צי" עזרו עד כה בהרבה פרוייקטים לאנשים פרטים, לפני שבוע העלה חבר בקבוצה טל ליפשיץ הודעה על שני חיילים בודדים ששוכרים את הדירה של עומר אחיו, הדירה היתה ריקה ולחיילים לא היה ריהוט, אנשים רצו לתרום רהיטים אבל לא היה מי שיעזור בהובלה, כשאבא פגום ראשון שמעו על זה, הם מיד התחילו להוביל את הרהיטים ולתרום גם מעצמם " לא להאמין איך בכמה שעות הדירה היתה מלאה, ממיטות לארונות, לכלי מטבח סדינים, לא היה חסר בה דבר, זה מרגש ברמות "אומר טל לפשיץ.

ולמי שמעוניין להצטרף לקהילה יכול לסמס לאייל אנטבי 0526941464 ולהתחיל לפזר טוב בעיר.

קבוצת אבא פגום ראשון

קבוצת אבא פגום ראשון

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר