יזהר ברוך פרמדיק מד"א, "זו שליחות"
יזהר ברוך פרמדיק מד"א, "זו שליחות"

לידה בכל מקום אפשרי – עבודת הפרמדיק לא מפסיקה

יזהר ברוך, פרמדיק מראשון לציון רואה בעבודה שליחות ומספר על שלל חוויות מהעבודה

פורסם בתאריך: 25.7.18 17:21

העבודה במד"א אף פעם אינה מפסיקה. זו עבודה סביב השעון כשחלק ממנה נעשה על ידי מתנדבים וחלקה על ידי עובדים מן המניין. שנה שעברה טופלו על ידי כוחות מד"א ראשון לציון 25,000 חולים שפונו לבית החולים ועוד 197 לידות, 1713 פצועים מתאונות דרכים ו-141 נפגעים מתאונות עבודה. כעת כשעברנו את מחצית השנה מוסרים מדוברות מד"א שהמצב נשאר פחות או יותר דומה ואין הם רואים מגמת עלייה או ירידה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אחד מהעובדים החשובים בתחנת ראשון לציון הוא יזהר ברוך – נשוי ואב לשלוש בנות (בנות 3,7,10) אשתו עובדת סוציאלית והוא משמש כפראמדיק בתחנה מזה 15 שנה. "העבודה במד"א היא ערך עליון עבורי", הוא אומר, "אני מאושר שם מכל רגע. אי אפשר לתאר את הסיפוק והאושר שבהצלת חיים".

לזוהר יצא לבצע עשרות לידות בכל מצב, ובממוצע הוא מיילד כל חודשיים, כל פעם במקום אחר, אם זה באמבולנס או ברחוב, בבית או אפילו בחדר המדרגות. שני מקרים זכורים ליזהר היטב, הראשון הוא מקרה של תאונה מזעזעת של אשה שעברה תאונת דרכים ומיד כשהגיעו לזירת האירוע היא יצאה מהמכונית ונדרסה על ידי מכונית נוספת שעברה במקום. "המקרה השני", הוא מספר, "קרה כשהייתי בבית, קיבלתי שיחת טלפון על אדם שהתמוטט סמוך לביתי במגרש כדורסל, מיד רצתי אליו, ביצעתי פעולות החייאה ראשוניות עד שהגיע האמבולנס ולקח אותו לבית החולים. כמה חודשים לאחר המקרה שאל אותי שכן אם אני הצלתי את שחקן הכדורסל, עניתי בחיוב הוא אמר 'אני אבא שלו, הודות לך הוא חי היום' ומאוחר יותר גם הייתה פגישה מרגשת.

יזהר אומר שהעבודה נותנת מצד אחד מרחב תמרון מכיוון שיש משמרות וזו לא שעות קבועות, אבל כשיש את הקריאות באמצע הלילה  לא תמיד הם מתקבלות בהבנה בבית, "כולם בבית התרגלו ויודעים שהעבודה של אבא היא להציל חיים, זה מה שנותן לי את הכח להמשיך הלאה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר