מצעד דגל הגאווה
אילוסטרציה: שאטרסטוק

עיריית ראשון לציון מצטרפת למאבק הקהילה הגאה

על אף הקולות הצורמים שליוו את מצעד הגאווה בראשון לציון, הצטרפה העירייה לשורה של חברות ותאגידים שהביעו את תמיכתם במחאה

פורסם בתאריך: 22.7.18 15:36

גם עיריית ראשון לציון הצטרפה למאבק ולשביתה שמובילה הקהילה הגאה בדרישה לשוויון זכויות. היום (ראשון) יצאה עיריית ראשון לציון בהודעה לפיה העירייה "תומכת במאבק הקהילה הגאה למען שוויון זכויות לכולם". על המודעה שכותרתה "כי לכולם מגיעה משפחה!", חתומים מלבד העירייה גם החברה העירונית, מינהל הקהילה והוועדה הגאה של ראשון לציון.

בכך מצטרפת העירייה לשורה של גופים מסחריים שהודיעו על תמיכתם במאבק על כך שייאפשרו לקיים שביתה מבלי להוריד לעובדים יום חופש. בסך הכל הצטרפו יותר מ-200 חברות ותאגדים שהביעו את תמיכתם במאבק, שיגיע לשיאו הערב בהפגנות מחאה בשדרות וושינגטון ובכיכר רבין שבתל אביב.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, מסר: "אני מתנגד לאפליה מכל סוג ומכל מין ולא משנה מה הרקע. לדעתי ולפי מיטב תפיסתי החוקתית זוהי גם רוח החוק ורוח מגילת העצמאות. הקהילה הלהטבי"ת היא קהילה ככל הקהילות בראשון לציון. היא זכאית למענה ציבורי, לתמיכה ולסיוע כמו כל קהילה אחרת. לא צריך החלטת מועצה לשם אימוץ מגילת העצמאות. חברותיי ואני מחזקים את ידי הקהילה ואת ידי כל מי מהחברה הישראלית שרוצה באימוץ מלא של רוח האבות המייסדים של המדינה, כפי שבאה לידי ביטוי במגילת העצמאות".

מעיריית ראשון לציון נמסר: "אנו תומכים בזכותו של כל אדם להיות הורה ומזדהים עם מאבקה של קהילת הלהט"ב. יום ראשון הוא יום בחירה בעירייה ואנו נאפשר לכל מי שחפץ לעשות שימוש ביום הבחירה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


יצויין, כי בעיריית ראשון לציון מונה רק לפני כארבעה חודשים רכז נוער לקהילה הגאה בעיר, כפי שפורסם בהשקמה ראשון לציון, כאן. ואולם, למרות הפתיחות שהפגינה העירייה מצעד הגאווה שהתקיים בעיר לפני כחודש, לווה בקולות שקראו למנוע אותו ובתגובות קשות שהופנו נגד הקהילה הגאה גם מצד חברי מועצה. בסופו של דבר, למצעד הגיעו כ-600 צועדים בלבד שלוו באבטחה כבדה מצד המשטרה.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משה

    צור היקר שהם יצבעו לך אני בטוח שלא כולנו מצבעים רק לא צור

  2. דורון

    מה זאת אומרת העיריה מצטרפת רוב התושבים מוקיעים את זה ונגד רוב העיריה מתקיים הליך חקירה פלילי על שחיתות ותגובת העיריה נגד מבקר המדינה אז זה לא העיריה והיא לא מייצגת אותנו ולדעתי גם ראש העיר נגד רק בגלל פוליטיקה וענינים צרים מתלקקים על חבורת הזבל

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר