מס"ע משלחת יהודים אמריקאים במסיבת הסיום שלהם בראשון לציון
מס"ע משלחת יהודים אמריקאים במסיבת הסיום שלהם בראשון לציון

יהדות ארה"ב עושים עלייה: "התאהבנו בישראל ובראשון לציון"

משלחת של יהודים אמריקאים הגיעו לראשון לציון כדי ללמד אנגלית ועל הדרך התאהבו במדינה ובעיר היין, "בכל מקום מחייכים ואומרים שבת שלום"

פורסם בתאריך: 12.7.18 11:29

נעים מאוד, תכירו את עמיתי מס"ע, יהודים אמריקאים המגיעים לארץ ומשתתפים בפרויקט לימוד אנגלית בבתי הספר, המשותף לסוכנות היהודית משרד החינוך ועיריית ראשל"צ. העמיתים מגיעים לישראל מתוך הרגשה של ציונות ורצון להיות חלק מהעם היהודי וחלק מהעיר ראשון לציון, כן כן. 

בימים אלה סיימו עמיתי מס"ע  עשרה חודשים של שהות בארץ ולימודים,  כשהם מציינים את המאורע במסיבה משותפת . אבי אמון, יהודי אמריקאי שהגיע לפרוייקט מס"ע בעיר, מספר על החלום שהתגשם ועל ה"עלייה" שהחליט לעשות במיוחד לראשון לציון, "כעשרה חודשיים הייתי בתוכנית "מס"ע" בהתנדבות בבית הספר, אהבתי ללמד, להיות בקשר עם התלמידים ולראות את השיפור שלהם בשפה, תוך כדי ההתנדבות התאהבתי בארץ ובעיר ראשון לציון בפרט, ובעקבות השנה הזו החלטתי לחפש דירה כאן ולהישאר בארץ, תמיד היתה לי מחשבה על לעשות "עליה" אבל זה נשאר בגדר ביקורים קצרים, כי היתה לי עבודה מסודרת והחיים די נוחים בארה"ב אבל אחרי הפרוייקט בארץ החלטתי להגשים את החלום, ולהיות יהודי בארץ, לעבוד במשהו שנותן לי סיפוק וכבוד, את החום והשבת והעזרה, ובכל מקום מחייכים ואומרים שבת שלום, זה משהו שלא קורה בחו"ל, אין על ארץ ישראל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 

"העיר ראשון לציון היא העיר הנחשקת ביותר בקרב צעירים בארה"ב להתנדבות בישראל", אומרת טלי פסקל נימצן, מנהלת הפרוייקט "הצעירים מגיעים לעירנו מתוך תחושה של ציונות ומקבלים בעירנו תחושה של בית. את תחושותיהם הם מנחילים ליהודים בגולה ואומרים כי ראשון לציון היא עיר שכיף להיות בה וכיף לתרום לה. מנגד התלמידים לומדים מדברים ומתנסים בשפה האנגלית ובכך הם לומדים אנגלית בצורה הטובה ביותר, העמיתים הם השגרירים הטובים ביותר של ארצנו ישראל ושל עירנו ראשון לציון".

בנוסף, תוכנית מסע היא בהתאם לרפורמת האנגלית של משרד החינוך בה יעדי התוכנית היו חיזוק האנגלית המדוברת. אין ספק שעירנו ראשון לציון זוכים למורים ותומכי הוראה מצוינים ובעלי מוטיבציה גבוהה להצלחת תלמידי העיר במקצוע האנגלית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר