שדרות היובל ראשון לציון
שדרות היובל ראשון לציון

האם הפקק בשדרות הציונות יעלם?

בעירייה מבטיחים כי כביש חדש שיסלל בנחלת יהודה יפתור את בעיית העומס הקשה בשדרות הציונות

פורסם בתאריך: 9.7.18 12:46

כביש חדש שייסלל בשכונת נחלת יהודה, יחבר בין שדרות היובל לדרך המכבים ויהווה ציר חלופי לעומסי התנועה בשדרות הציונות. בשלב הבא יחובר הכביש החדש ישירות מהשכונה למחלף חולון ויקל משמעותית את עומס התנועה ביציאה לכביש 4. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


האם זה הפיתרון לפקקי התנועה בשדרות הציונות וביציאה מהעיר לכיוון כביש 4? עיריית ראשון לציון הודיעה היום כי כביש חדש באורך של כשני קילומטרים ייסלל בשכונת נחלת יהודה וצפוי להקל משמעותית על עומסי התנועה בשדרות הציונות וביציאה מהעיר לכיוון כביש 4. הכביש החדש, שבעירייה מעריכים את עלותו בכ-20 מליון שקלים, יחבר בשלב הראשון בין שדרות היובל לדרך המכבים ובכך יהווה אלטרנטיבה לנסיעה בשדרות הציונות שבהן עומסי תנועה כבדים, בעיקר בשעות הבוקר. בשלב השני של סלילת הכביש, תתאפשר יציאה מכביש זה ישירות למחלף חולון ובכך תקל משמעותית על עומס התנועה ביציאה מהעיר לכיוון כביש 4.

העבודות צפויות להתחיל בעוד כחודש ובחודשים הקרובים יסלל בכביש החדש אי תנועה מרכזי שייצא משדרות היובל ובו נתיב אחד לכל כיוון, ובעירייה מבטיחים כי רוכבי האופניים לא ישכחו ומדרכה הכוללת נתיב ייעודי לרכיבה תיועד רק בשבילם.  העבודות צפויות להסתיים בחורף 2020 והחיבור למחלף חולון ייעשה במקביל לעבודות של נתיבי ישראל בהן יותאם המחלף לחיבור עם הכביש החדש.

ומה עוד על הפרק? בהרחבת גשר כלי הרכב במחלף ראשון לציון ,הרחבת רמפת הירידה מז'בוטינסקי לכביש 4, הרחבה נוספת של כביש 4 והכל כדי לנסות לשפר את היציאה מהעיר לכיוון גוש דן וצפונה מכך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דורון

    ברכה ברכה ברכה
    זאת נסיעה של 40-50 דקות בכביש ריק אולי 2-3 דקות
    עונש יום יומי
    אשמח לדעת מי זה להצביע לו בבחירות הקרובות

  2. יובל

    מעניין האם יש לעיריית ראשון גם תוכניות לדאוג שכל הבורות בכבישי העיר (במיוחד בציר המרכזי ברחוב זבוטינסקי) סוףסוף יסגרו כמו שצריך – לכביש חלק?????
    ממש תעודת עניות מצב בכבישים בעיר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר