מיקי אלון עם פקחי החברה לבטחון
מיקי אלון עם פקחי החברה לבטחון

לילה עם פקחי החברה לביטחון: "זה לא רק דו"חות, אנחנו פה לעזור

התלוונו לפקחי החברה לביטחון לעוד לילה רצוף אירועים, "חוץ מהמשכורות אנחנו פה בשליחות"

פורסם בתאריך: 8.7.18 14:54

חופשת הקיץ  כאן, עם החמסין, העומסים בכבישים והרעש בלילה בגינות הציבוריות, החברה לביטחון וסדר ציבורי יצאה במיזם "לילה שקט" זו השנה השניה כדי להבטיח לנו שקט, לפחות בלילה מהנוער ששוהה בגינות.

במהלך הלילה החל מה-21 ביוני בין השעות 22:30-3:00 יסיירו פקחים בגינות וידאגו לשמור על הסדר ושקט, בנוסף ערוכה החברה לביטחון לתגבור הכוחות בעיר לכל תרחיש שיכול לקרות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לאחר ביטול המצלמות הניידות, היו מי שקראו לפרק את החברה לביטחון ,טענו שהיא מיותרת ושמטרתה רק לנפח את קופת העירייה, אז יצאנו לשעה וחצי, לסיור לילה בתוך ניידת של החברה לביטחון עם דירקטריון החברה מיקי אלון, ושני פקחים. משיחה קצרה  איתם, נאמר שבמשמרת לילה (שמונה וחצי שעות) יש כ-14-30 אירועים, ואכן העבודה היעתה סביב השעון בלי רגע דל של הפסקה.

התלוונו אל הפקח אורי ממוקה בן 27, "אני שלוש שנים בתפקיד, וכמובן שחוץ מהמשכורת אני נמצא כאן כי אני מרגיש בשליחות. לא פעם אנחנו מצילים אנשים, במשמרת של אתמול ראיתי נערה שנראית קטינה הולכת בזיג זג, שיכורה, שאלתי אותה איך היא מגיעה הביתה והיא ענתה ברגל, הבית שלה היה רחוק, אז הקפצתי אותה לתחנה מרכזית ונתתי לה כסף לנסיעה, ראיתי שהיא עולה למונית שירות ונסעתי לקריאה הבאה, יש לנו הרבה רגעים כאלה, ואני שמח שיש לי אפשרות לעזור, אנשים חושבים שהמדים שלנו הם רק לדו"חות אבל השירות שלנו הוא לאזרח והאכיפה היא כלי עזר.

בשעה וחצי היינו נוכחים בשש קריאות ואפשר להבין שתושבים רבים פונים למוקד ומבקשים עזרה. כתשע ניידות עובדות בו זמנית במשמרת והקריאות לא מפסיקות להגיע, המשטרה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם החברה ויחד הם מנסים למגר כל תופעה של אלימות וונדליזים במיוחד בחופשת הקיץ.

הקריאות לא מפסיקות להגיע

10:00 תדרוך הפקחים עם מנהל, חידוד נהלים, דגשים ( צירים מרכזיים, פאבים, נוער וצריכת אלכוהול) כ-8-10 פקחים שיוצאים לפעילות.

10:13 אירוע דקירה בשדרת הדקלים, גן העיר, בתוך 2 דקות היינו באירוע עם משטרה, ויחד השתלטו על הדוקר והנדקר.

10:35 תלונה על רעש ברחוב ויניק בגינה ציבורית, ירידה מהרכב והסברה לנוער לשמור על השקט, הכל נעשה ברוח טובה עם שיח מכבד בין הפקחים לנוער.

10:50 חשד לפריצה בגימנסיה הראלית, סריקה של השטח.

11:05 רעש של קריוקי במשולש ז'בוטינסקי, הגעה לשטח.

11:15 אדם מטייל עם כלב פיטבול ללא רצועה ומחסום פה.

11:22 נערים מרעישים בגינה ציבורית , הגעה למקום, הסבר לנערים.

ממיקי אלון דריקטוריון החברה נמסר בתגובה: "עובדי החברה לביטחון נותנים מענה חשוב ביותר כמכפיל כוח בשטח של שוטרי תחנת ראשל"צ במיוחד ביום, ובעיר כל כך גדולה ומורכבת מבעיות שונות ומגוונות. הציבור בדרך כלל נתקל בעובדי החברה באגף הפיקוח כשהם מקבלים דו"ח אבל העבודה שהחברה עושה היא מחולקת לפיקוח, סיור ,חניונים ,שמירה במוסדות ציבור ועוד. כשמגיעים חודשי הקיץ מופעל על ידי החברה לביטחון הפרוייקט המוצלח "לילה שקט ", שבמסגרתו מציבים עובד חברה בכל גינה או פארק שישגי,ח אם מתבצעות בו הקמות רעש אשר מופסקות מיידית, החברה לביטחון מספקת את הביטחון האישי דבר שלא קיים ברוב ערי ישראל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דור

    בשביל ביטחון הציבור זה לא בולט במיוחד אבל בשביל גניבת הציבור זה יותר מתבטא בכל מיני חוקים מוזרים ומשונים רק בשביל לדפוק את האזרח ובסכומים גבוהים וללא הצדקה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר