שדרות הציונות מכבים מתוך אתר המצלמות העירוני של ראשון לציון
שדרות הציונות מכבים מתוך אתר המצלמות העירוני של ראשון לציון

שווה צפייה: עיריית ראשל"צ פותחת את המצלמות בעיר לצפייה ציבורית

האם יש פקק במשה דיין ומה גובה הגלים בים? כעת תוכלו לצפות באתרים בעיר באמצעות המצלמות הפזורות ברחבי ראשל"צ

פורסם בתאריך: 3.7.18 09:15

רבות דובר בעבר על המצלמות המפוזרות ברחבי ראשון לציון ורק לפני שבועות מספר דיווחנו איך באמצעות המצלמות איתרו שתי עובדות המוקד העירוני ילד שברח מבית ספרו. כעת העירייה פותחת את אפשרות הצפייה לכלל הציבור ב-13 מצלמות עירוניות הפזורות ברחבי העיר. מטרת המיזם היא לאפשר לתושבים להסתייע במצלמות על מנת לנהל ולתכנן את סדר היום. תוכלו לצפות במבחר צמתים עירוניים מרכזיים ולבדוק אם הם עמוסים או פנויים, כמו צומת משה דיין-לישנסקי, צומת משה דיין וכביש 20, צומת מכבים-שדרות הציונות, צומת הרצל- ז'בוטינסקי ושדרות משה דיין.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


רוצים ללכת ליום אבל רוצים לבדוק מה מצב החניונים ומה גובה הגלים? המצלמות שהוצבו בחוף הים, בטיילת ובחניון הים יאפשרו זאת בלחיצת כפתור. בנוסף תמצאו גם מצלמות שמשקיפות אל הפארקים הגדולים בעיר כדי להמנע מדוחק ועומס, ( גן בעברית, גן המושבה ופארק שקמה) .

גם החניונים המבוקשים – חניון קניון הזהב וחניון רכבת משה דיין מרושתים במצלמות ויאפשרו לכם לתכנן היטב את ההגעה למקום. באתר המצלמות העירוני, שאליו ניתן להגיע דרך אתר החברה לבטחון או באמצעות הורדת האפליקציה העירונית, מופיעה מפה של העיר ועליה סימונים היכן ממקומות המצלמות. 

בעירייה מבטיחים כי הצפייה במצלמות נעשית תוך הקפדה מדוקדקת על נהלים נוקשים לשמירת והגנת פרטיות תושבי העיר. ושלטי פרסום המופיעים באתרים המצולמים מוסתרים, לכל מה שחשב להתחיל לתלות שלטים בדיוק בחלק המצולם.

בעירייה מתגאים כי הליך בחירת מיקומי המצלמות נעשה בשיתוף תושבי העיר, בין היתר פרסמה העירייה בדף הפייסבוק העירוני קריאה לתושבי העיר לקחת חלק בבחירת המוקדים הרצויים, ובהמשך מבטיחים בחברה לבטחון, יפתחו מצלמות נוספות לצפייה.

בנקודה זו יש להזכיר כי ראשון לציון היא העיר המרושתת והמצולמת ביותר בישראל עם כ-1300 מצלמות הפזורות ברחבי העיר המחוברות בסיבים אופטיים למוקד העירוני, דבר המאפשר צפייה רציפה, בזמן אמת ובאיכות גבוהה מאוד.

אפליקציית המצלמות של ראשון לציון

אפליקציית המצלמות של ראשון לציון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר