אילוסטרציה: שאטרסטוק
אילוסטרציה: שאטרסטוק

הורים הופתעו לגלות שבקייטנת העירייה נדחסו 52 ילדים במבנה

הורים לילדים הגיעו הבוקר לקייטנה שמופעלת על ידי עיריית ראשון לציון  והופתעו לגלות צפיפות ועומס, העירייה: "טעות בתום לב שתתוקן"

פורסם בתאריך: 1.7.18 14:04

הורים לילדים שבקייטנת "שלום ילדים" שבשכונת רביבים הגיעו היום לקייטנה עם ילדיהם ונדהמו לגלות שהמבנה שבו אמורה להתקיים הקייטנה מכיל כ- 52 ילדים במבנה צפוף אחד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


טל מרמלשטיין, אמא לילדה מהקייטנה שהגיע בבוקר ונדהמה מכמות הילדים, החליטה לא לשלוח את בתה ליום הראשון של הקייטנה, "שילמנו לא מעט על הקייטנה" היא אומרת, "וזה הזוי שזה מה שקורה בפועל, הרי הגננות מקבלות רשימה של ילדים בשבוע שלפני ביום הערכות, אז לא יודעים את כמות הילדים? ההרגשה היא של זלזול, ככה לא פותחים קייטנה, היום הראשון שצריך להיות הכי חוויתי ונעים".

 

בלה פלד היא אמא נוספת לילד שבקייטנה, "הגענו בבוקר לקייטנה, יחד עם ילדי הגן הגיעו ילדים נוספים בגילאי חובה, של קייטנת הכנה ל-א'. ילדי הגן מנו 32, והילדים מהקייטנה של הכנה ל-א' מנו כעשרים ילדים, ולהיות במרחב אחד 52 ילדים זה משהו שלא מתקבל על הדעת, הבן שלי רשום עד לשעה ארבע אז השארתי אותו, אבל היה מאוד לא נעים להתחיל בצורה כזאת את קייטנת הקיץ, במיוחד עבור הילדים" היא מספרת וממשיכה, "הצוות היה מורכב מגננת אחת של קייטנת הכנה לכיתה א' ועוד גננת של הקייטנה לילדים הגן ושתי סייעות, הגננות דיברו עם האחראים וביקשו להתפצל ולעבור למבנה של גן קרוב, אך למרות הורים שהסכימו ללוות אותם במעבר, בעירייה לא הסכימו לפצל, אלה רק מחר, אני מאוד מקווה שמחר הדברים יסתדרו".

תגובת עיריית ראשון לציון: היום בבוקר יצאו לדרך קייטנות ובתי הספר של החופש בכ-270 מוסדות חינוך בעיר. באחד הגנים נעשתה טעות בתום לב והוזמנו גם ילדי קייטנות וגם ילדים לפעילות מקדימה לכיתות א'. עם היוודע הדבר, חולקו הקבוצות לפעילות. וכבר מחר יעברו ילדי הקייטנות לגן אחר. אנו מתנצלים בפני ההורים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ענבר ראובני

    עיריית ראשון החליטו לזלזל גם בחינוך הדתי עצמאי, במשך שבוע אנחנו ההורים מתבשרים כל כמה שעות שהעירייה מאשרת הסעות לילדי ראשון לקייטנה של החופש הגדול – ומיד לאחר מכן שלא מאשרים, ובכן בסופו של דבר הודיעו לנו ביום חמישי האחרון שכן יהיו הסעות אבל רק בראשון בבוקר אנחנו צריכים להביא את הילדים באופן חד פעמי בבוקר ובצהריים כבר תהיה הסעה מסודרת…. בזמן שהילדים כבר בקייטנה שוב עיריית ראשל"צ מודיעה שאין הסעות, ואנחנו צריכים לצאת מהעבודה לקחת את הילדים, האחראי על ההסעות בעירייה לא יכול לטפל בזה כי אין לו זמן, והנה מחר היום השני לקייטנה ואין לנו תשובות. זו התנהלות קבועה של העירייה כנגד החינוך העצמאי… פשוט ביזיון

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר