הריסת מבנים בשיכון סלע ראשון לציון לצורך פרויקט פינוי בינוי
הריסת מבנים בשיכון סלע ראשון לציון לצורך פרויקט פינוי בינוי

ללא כל התראה החלה הריסת מבנים בסמוך לבתי התושבים. צפו:

תושבים בראשון לציון הופתעו לגלות את עבודת ההריסות במסגרת פינוי בינוי

פורסם בתאריך: 20.6.18 14:34

"חשבתי שיש רעידת אדמה ועוד רגע כולנו נמות", כך מספרת בטי גונן בת ה-70 על הריסת הבניינים לידה, בפרוייקט פינוי בינוי באזור שבו היא מתגוררת.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

"נכנסתי לנוח אתמול במיטה ואני מרגישה שהמיטה שלי זזה, פחדתי ורצתי לסלון והספות זזות, לקח לי כמה רגעים להבין שזאת לא רעידת אדמה, הפחד היה נוראי", היא מספרת, "איך יכול להיות שעשרה מטרים ממני מתחילים להרוס ואנחנו בתוך הבתים, הדבר המינימלי שיודיעו, הייתי נוסעת כמה ימים לבת שלי, למזלי בורכתי בשכנים טובים שהגיעו אלי מיד וסגרו לי את החלונות, וניקו לי את הבית, האבק נכנס לי לתוך הריאות".

הריסת מבנים בשיכון סלע ראשון לציון לצורך פרויקט פינוי בינוי

במסגרת הפרויקט נהרסו אתמול חלק מבנייני הרכבת המאכלסים אנשים קשישים ברובם. רונית אושר מספרת: "קמנו לבוקר של הריסת בניינים. בבניין שלי הייתה מודעה בלוח המודעות, שאף אחד לא ראה, גל של אבק שטף את כל הבתים שלנו, אי אפשר להסביר את גודל האבק שנכנס לבתים, בנוסף פורקו גגות האסבסט ללא כל ביקורת, פשוט הרסו אותם וזרקו אותם על האדמה, זה ידוע שאסבסט מסרטן ושיש לפרק אותו בצורה מבוקרת כשמוציאים אותו בשלמותו ולא מפרקים אותו, כשכל האבק נכנס לבתים, גם את בלוני הגז פשוט תלשו ובנס לא קרה פיצוץ ומישהו מת, אין עם מי לדבר. מאוחר יותר הגיעו מכבי אש, לאחר שהתקשרנו בלי הפסקה, והשפריצו מים על האסבסט, ביקשו מאיתנו גם לשטוף את הבתים מהאבק, היינו צריכים לעבוד שעות כדי שהבית יהיה ללא אבק, לאחר מכן עליתי לנקות גם לדיירים המבוגרים שגרים בבניין".

 

 

אמיר עוז שגר בקריית האומנים בבניינים החדשים, מוסיף: "כרגע העבודה באתר הופסקה אך יש אסבסט מפורק שאתמול הורטב אך כרגע הוא יבש. עיריית ראשון לציון טוענת שאין שום בעיה בריאותית לציבור עם האסבסט המפורק אך לא מספקים אישורים. כרגע אבק האסבסט מתעופף ברוח, מדובר על מקום מגורים שוקק חיים אשר נמצא בסמוך לבנייני מגורים רבים ולבית ספר וגני ילדים.

תגובת עיריית ראשון לציון תובא לכשתתקבל.

צפו בהריסה ובענני האבק

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. איפה זה

    כתבה שלמה ואת לא רושמת איפה זה קרה……
    נו באמת..
    טוב שבסוף עתבת על מישהו שגר בקריית האומנים…

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המינימום המתבקש מידיעה עיתונאית כזאת היא לציין את המקום המדובר.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר