הקופץ מגשר ראשון
מי יעזור למשפחה? הקופץ מגשר ראשון

"פעם הוא היה ילד שמח" מדוע ניסה להתאבד הקופץ מגשר ראשון?

רבים ראו את התמונות מקפיצתו של תושב העיר מגשר ראשון וחשבו שהוא מת, אבל כעת הוא בשיקום ארוך ומשפחתו מתחננת "עיזרו לנו"

פורסם בתאריך: 14.6.18 11:06

ביום רביעי שעבר קפץ מגשר ראשון בחור, אמרו שהתאבד, אמרו  שמת, ותמונות וסרטוני ווידאו רצו בוואטסאפ של רבים מהתושבים בעיר, אבל תושב העיר בן ה-24 חי, ומאושפז בתל השומר עם שברים בכל הגוף ושיקום ארוך שבדרך. מפנימייה שחזר ממנה שונה, לאשפוז בבאר יעקב ועד לניסיון התאבדות – המשפחה מבקשת, תעזרו לנו.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

המשפחה מונה זוג הורים עם שמונה ילדים, "הוא ילד מקסים", מספרת אימו, "היה ילד שמח, מאושר וספורטאי. בתיכון החליט שרוצה ללמוד בפנימייה בחיפה, הוא היה הולך וחוזר מאושר, מספר כמה טוב לו, בשנה האחרונה כשהיה בכיתה י"ב, התקשרו מהפנימייה לומר שהוא לא מרגיש טוב ושנבוא לקחת אותו, כשהגענו ראינו אותו קשור בידיים וברגלים וכולו רועד, משהו לא טוב קרה לו, לקחנו אותו הביתה ומאותו היום בבית הוא היה ילד שונה, מפחד, עצבני ודכאוני, מה קרה שם בדיוק, אף אחד לא סיפר, אבל מרגע זה ועד היום הוא נכנס ויוצא מבית חולים פסיכיאטרי, עקב מצבו הנפשי, לפעמים הוא חוזר משם לכמה ימים ואז שוב המריבות על הכסף שהוא מבקש, מעצבים וחוסר שקט נפשי הוא מעשן 4-5 קופסאות סיגריות, בעלי כועס כשאני קונה לו או מביאה לו כסף, את קצבת הנכות שלו אנחנו לא רואים כי בבית החולים לוקחים אותה, מאיפה יש לנו לתת לו כ"כ הרבה?".

"ביום רביעי שעבר הוא היה עצבני במיוחד, ביקש כסף, בהתחלה לא הסכמתי, והוא יצא בטריקת דלת, ירדתי לחפש אותו, ידעתי שמשהו רע הולך לקרות".

 

לאחר מריבה עם הוריו ומצב נפשי מעורער, קפץ הבחור מגשר ראשון ולמזלו נפל על מונית ולא על הכביש, שתי ידיו נשברו, כמו כן גם אגן, רגל, ושיניים, והוא סובל מכאבים.

רגע קפיצתו של התושב מגשר ראשון

רגע קפיצתו של התושב מגשר ראשון

"כמה ביקשתי שיעזרו לי איתו, מהרווחה, מהמרכז קליטה, אף אחד לא מקשיב, אומרים כן כן, נותנים לי למלא טפסים ושולחים אותי לדרכי, איך אטפל בו בבית, מי ירים ויקלח אותו? מי יעזור לנו במצב הקשה הזה? ואיך הבן שלי שמטופל בבית חולים קופץ מגשר ואף אחד לא מתעניין כאילו לא קרה דבר?".

תגובת עיריית ראשון לציון תובא לכשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חורשת

    לערי בגלל שהוא אתיופי ובממשלה הזו יודעים שהם אנשים שקטים תמימים שלא יודעים כלום אז לא עושים דבר אבל עם זה היה ישראלי ביו לו 2 מטפלים 24/7 אני לא מבינה בשביל מה העלו אותם לארץ ממש מסכמים הלוואי שהישראלים היו ישרים וטובי לב כמו האטיופים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר