ערב התרמה למען ילדים חולי סרטן בית הספר השקמה
עשרות אלפי שקלים נאספו. ערב התרמה למען ילדים חולי סרטן בית הספר השקמה

בית ספר השקמה למען ילדים חולי סרטן

הנהגת ההורים ובית ספר השקמה עמלו על ערב התרמה למען ילדים חולי סרטן, בסופו נאספו עשרות אלפי שקלים

פורסם בתאריך: 7.6.18 10:53

השבוע התקיים בבית ספר "שקמה" במערב ראשון ערב התרמה למען "עמותת חיים" של ילדים חולה סרטן. את האירוע  ששקדו עליו שלושה חודשים, יזמה מירב גינת יושבת ראש הנהגת ההורים, יחד עם הנהגת הורי בית הספר והמנהלת רינת שטיינמץ ולטר, וכולם בשיתוף פעולה הצליחו להפיק אירוע שבסופו נאספו 36 אלף שקלים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

שלי אושרן מהנהגת בית הספר סיפרה, "זו השנה השנייה שאנו עושים את ערב ההתרמה לעמותת חיים, עמלנו על כך כשלושה חודשים, הבאנו מכירת בגדים שנתרמו של זארה, אדידס, דיאדורה, היו דוכני יצירות לילדים, דוכני מזון, הופעות לילדים, ומקהלת קול ראשון. כאשר כל ההכנסות מהערב הוקדשו לילדים החולים, כל האירוע היה על טהרת התרומות, ואנשים תרמו ופתחו את היד והלב.

מי שהרימה את המורל של הערב והופיעה בהתנדבות מלאה היא שובל סיגרון בת ה- 17.5 שהעניקה הופעה סוחפת הלהיבה את הקהל ושימחה את כולם. "ראיתי את הקליפ של שובל סיגרון, יצרתי איתה קשר וישר קיבלתי תשובה חיובית שהיא רוצה להגיע ולתרום למטרה הקדושה זו וכך היה. היא ללא ספק שבתה את הקהל הצורה מדהימה" מסכמת שלי.

משובל סירגון נמסר בתגובה: "כשפנו אלי עם ההצעה לשיר בערב התרגשתי ושמחתי, אם אני יכולה לתת מעצמי ולתרום למטרה כ"כ חשובה ועוד יותר כשזה משהו שאני אוהבת לעשות, אז כמובן שהסכמתי. עליתי לשיר ולשמח את הקהל, היה כיף ומרגש ואני מאחלת רק בריאות לכולם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר