ילדים בחופשה
אילוסטרציה: שאטרסטוק

הוארך הרישום לקייטנות העירוניות ב-8 ימים נוספים

בחברה העירונית מצרים על התקלות הטכניות שפקדו את הרישום ומבטיחים שלכל ילד ימצא מקום בקייטנות העירוניות

פורסם בתאריך: 5.6.18 16:19

הורים רבים בראשון לציון טענו כי אינם יכולים לרשום את ילדיהם לקייטנות העירוניות וכעת החברה העירונית, שאחראית עליהן הודיעה כי היא תאריך את מועדי הרישום בשמונה ימים, כלומר ניתן יהיה להירשם עד ה-18 ביוני.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

כאמור, ההחלטה התקבלה עקב תקלות באתר האינטרנט שהקשו על רישום הילדים לקייטנות. מנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, ציין, "אנו מתנצלים בפני ההורים שנתקלו בקושי להירשם לקייטנות ואנו פועלים ללא הפסקה כדי לשפר את השירות. תקלה טכנית באתר הרישום גרמה לעומס בלתי רגיל על המרכזייה. תגברנו את עמדות השירות ואנו מבטיחים שלא יישאר הורה ללא מענה וללא פתרון לילדיו".

עד כה נרשמו כ-8500 ילדים לשני מחזורים ועוד כ-5000 ילדים ל"בית הספר של הקיץ". בחברה העירונית מבטיחים כי הם עיבו את מערך המוקדניות המטפלות בבקשות וכל הבעיות הטכניות נפתרו ובעיריית ראשון לציון מבטיחים כי יהיה מקום לכל ילד וילדה המבקשים להירשם לקייטנות העירוניות והמחיר יהיה קבוע בהתאם להוראת משרד הפנים.

הקייטנות יתקיימו בשני מחזורים, מה-1.7 ועד ל-19.7 וכן מה-23.7 ועד ל-12.8, כל אחד למשך שלושה שבועות. עלות קייטנת הגנים עד השעה 13:00 תעמוד על כ-831 שקלים ותוספת צהרון עד השעה 16.00 תעמוד על 419 שקלים.

הורים שירשמו יותר מילד אחד ייהנו מהנחה נוספת. של 10% אחוזים למשפחה שרושמת ילד נוסף והנחה של 33% לילד שלישי נוסף. בנוסף פועלת ועדת הנחות, הדנה בכל שנה במאות בקשות ומבצעת בפועל הנחות באחוזים משתנים בהתאם לקריטריונים ברורים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר