מצעד הגאווה. (צילום: דניאל אלון)
מצעד הגאווה. (צילום: דניאל אלון)

יו"ר מפלגת "מאמינים בראשון" נגד מצעד גאווה: "על מה הם מתגאים?"

מצעד הגאווה שיתקיים בראשון לציון ב-29 ביוני גורר אחריו גינויים מהצד החרדי של המפה הפוליטית בעיר. יו"ר התאה הגאה של מרצ, "עברנו את מאיר עקיבא, ג'מיל קטן עלינו"

פורסם בתאריך: 4.6.18 16:46

ב- 29 ביוני צפויים לצעוד בראשון לציון מאות להט"בים ולקיים את מצעד הגאווה בעיר, המצעד שיצא לדרך זה השנה השישית צפוי להיות גדול במיוחד שכן, השנה הקצתה עיריית ראשון לציון תקציב פעילות שנתית הקשורה לקהילה.

אלא שיש מי שכמובן מתנגד לקיום המצעד, חבר מועצת העיר לשעבר מטעם ש"ס ויו"ר סיעת "מאמינים בראשון", שמואל ג'מיל, החליט לצאת נגד קיום המצעד ובימים אלה הוא מנסה לשכנע חברי מועצה לתמוך בהצעתו, "זה מצעד גאווה, על מה הם מתגאים? על זה שהם שונים? זה הרי לא נורמטיבי", הוא אומר ומוסיף: "זה לא כדרך הטבע, שיצעדו במקום סגור, מצידי שישכרו להם אצטדיון ושיסגרו אותם שם".

"אני מתכוון לפנות לחברי המועצה ולשכנ ע את העירייה להקצות תקציב כדי לעזור לכל האנשים האלה שמבינים שיש להם בעיה והם רוצים לטפל בה בעזרת טיפול מתאים, חוץ מזה, אני מתכוון לפנות לחברי המועצה לשכנע אותם למנוע את התועבה הזו. אני לא חושב שכולם צריכים להיחשף לדבר הזה בחוצות העיר וברחובות המרכזיים", אומר ג'מיל.

 

שחר הדר יו"ר התא הגאה של מרצ בראשון לציון וממארגני המצעד מסר בתגובה: "ימי החושך בראשון לציון תמו וחלפו, הקהילה הגאה בעיר צועדת לאפיקים חדשים אנחנו בתא הגאה של מרצ בראשון לציון לא נשתוק. פנינו לחברת המועצה ליאל אבן זוהר על מנת שתסיר את ההצעה מסדר היום וכך יהיה. עברנו את החושך של מאיר עקיבא, שמואל ג'מיל קטן עלינו".

אבי ארזי, פעיל חברתי התומך במצעד בעיר אמר כי, "אני מבין שזה פופולרי לתקוף את חברי הקהילה הלהטבי"ת, אין לי ספק שמועצת העיר יושבים אנשים שידעו להוריד את ההצעה מסדר היום, טרם הגיעה לדיון, ולכן, איני מוטרד מאמרה חשוכה של אדם שמנסה לעשות סיבוב פוליטי על חברי הקהילה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. בני

    ג'מיל האשפה המהלכת צריך להתבייש בעצמו ובמפלגת השחיתות אליה הוא שייך, מפלגה של גנבים, אסירים לשעבר ולעתיד, חלאות אדם שהפכו את הפשע לדרך חיים ומנצלים מטומטמים חלשים למטרות כוח פוליטי וממון.
    במקומו הייתי מסתתר מתחת לסלע בזלת באמצע המדבר, חתיכת שלייה של נחש.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר