גל אמיתי, משה אשכנזי, מגי אזרזר
גל אמיתי, משה אשכנזי, מגי אזרזר במורים (צילום: יח"צ)

בית הספר למשחק בהיכל התרבות מזמין אתכם להיות כוכבים

גל אמיתי, משה אשכנזי, מגי אזרזר ועוד רבים, ידריכו בבית הספר החדש למשחק שנפתח בהיכל התרבות

פורסם בתאריך: 4.6.18 13:48

בהיכל התרבות בראשון לציון דואגים לתושבים במטרה שיוכלו להתגאות בעירם כ"בירת התרבות החדשה של ישראל וחוד החנית בכל הקשור לחדשנות והישגיות באמנות" ועכשיו, במלאות 20 שנה להיכל, מושק בית ספר למשחק שמיועד לקהל הרחב ובמסגרתו יילמדו המקצועות הבאים: ניתוח טקסט, הגשת מונולוג, קומדיה, סצנות מתוך סרטי קולנוע וטלוויזיה, סצנות מתוך מחזאות קלאסית אמריקאית וישראלית, משחק מול מצלמה, עבודה מול במאי, הכנה לאודישנים ועבודה מול מלהק.

בהיכל גאים לספר כי "פעילויות ההיכל מתפרשות בכל רחבי העיר, החל מהלייב פארק הנמצא בסמוך ליס פאלנט, וכלה במסיבות רחוב ובפסטיבלים הפונים לכל סוגי הקהלים בעיר. בהיכל תמצאו מגוון רחב של בכורות ארציות להפקות תיאטרון מובילות, לצד מופעי מוזיקה של אמנים מהשורה הראשונה בישראל, ומופעים לקטנטנים בכיכובם של כוכבי הילדים האהובים".

כאמור, לרגל חגיגות ה-20, משיק בימים אלה ההיכל לראשונה בתולדותיו בית ספר למשחק. ינהלו אותו גל אמיתי (הבימה) ומשה אשכנזי ("בשבילה גיבורים עפים" ו-"מטומטמת"), וידריכו בו שחקנים ובמאים מובילים בקולנוע ובתיאטרון כמו מגי אזרזר, משה קפטן, דניאל גל, איתן פוקס ואחרים.

 

בהיכל מבהירים כי: "בית הספר למשחק יעניק את כל הכלים כדי להצליח בעולם המשחק בישראל (טלוויזיה, קולנוע ותיאטרון), והוא מיועד למגוון רחב של גילאים – החל מבני נוער ועד למבוגרים".
טלי צ'רנר, מנהלת אגף התרבות בחברה העירונית: "האחריות שמלווה אותי כממונה על התרבות בעיר, מתעצמת עם פתיחת כל עונה חדשה. הרפרטואר שנבנה לעונת 2018/19 מהווה קפיצת מדרגה בתהליך העשרת היצירה התרבותית בעיר, במטרה להפוך כל ביקור בהיכל לחוויה מרגשת ומפתיעה. אני רוצה להודות לראש העיר שבעידודו, בתמיכתו ובהתוויית מדיניותו הופכת ראשון לציון למרכז תרבות חדש של ישראל".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הרבה בהצלחה

    מי שלא יודע לשחק – מלמד.

    מי יבוא ללמוד משחק מגל אמיתי? להראות כמו פלקט בהנחיית ריאליטי זאת שאיפה של מישהו?

    יש בתי ספר למשחק מדהימים בארץ, ויש בתי ספר של אלה שלא הצליחו להרים את עצמם.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר