ילד בחצר בית ספר
תמונת אילוסטרציה: שאטרסטוק

אמו של הילד שהוכה עד שנזקק לטיפול רפואי: "המצב הפיזי והנפשי לא פשוט"

בחמישי האחרון הותקף ילד בכיתה א' בבית הספר "מעלה השמעוני" בעיר, הורים מדווחים כי זו לא פעם ראשונה שהתלמידים חווים מקרי אלימות

פורסם בתאריך: 3.6.18 17:24

שבת קשה עברה על תלמיד כיתה א' בבית הספר "מעלה השמעוני" שממוקם במרכז העיר, לאחר שביום חמישי הוא הותקף בבית הספר בידי שני תלמידים מכיתה ד', כשהוא מפונה לבית החולים אסף הרופא, עם חבלות רבות בפניו. תלמידים בבית הספר מבוהלים ומספרים שהילד הותקף באגרופים בראשו ובגופו, כאשר התלמיד החבול לא הגיע מאז לבית הספר והוא מסתגר בביתו.

עוד באותו נושא:

תלמיד בן 8 פונה לבית החולים לאחר שהוכה בבית ספר בראשון לציון

שוחחנו עם אמו של הילד שמסרה לנו, "עברה עלינו שבת קשה, גם עקב המצב הנפשי והפיזי הלא פשוט שבני שרוי בו. המנהל הציע לי להגיע עם הילד לבית הספר ולשוחח עם הילדים שפגעו בו, לעשות סוג של בירור, לי זה מדמה אישה שנאנסה וצריכה להגיע לעימות עם האנס, כמובן ששללתי זאת על הסף. נכון לכרגע לא זימנו אותי לשיחה, כן התקשרו להתעניין בשלום בני, אבל לא נקבעה שיחה, אינני יודעת נכון לעכשיו מתי ישוב בני ללימודים".

אמא בבית הספר אשר בנה לומד באותה הכיתה מספרת על התחושות, "זה לא חדש שבבית הספר יש מיקרי אלימות רבים. זה עצוב לומר את זה אבל התחושה היא שזה לא חד פעמי ושזה יכול לקרות לכל אחד, לפני כמה שבועות בני נתקל בסיטואציה שנזרק לעברו כיסא, מי יודע איך זה היה יכול להיגמר, כשהילד שלי סיפר לי מה קרה לילד שהוכה, הלב שלי נצבט, אי אפשר לספר מעשיות, כי הילדים ראו מה שהיה. לפי מיטב הבנתי וגם שאר ההורים יודעים שהמנהל אמור לעזוב בסוף השנה, אז אין משמעת ואין חידוד נהלים, כמה שזה עצוב לומר, אבל אולי אחרי המקרה הזה מישהו יתעורר בבית הספר, כי פעם הבאה זה יכול להיגמר באסון".

 

מיו"ר ועד בית הספר חנוך קורצוויל נמסר, "הנושא בבירור, המורות נכנסו לכיתות וחידדו נהלים, כך גם המנהל, אנחנו ממגרים כל תופעה של אלימות, השבוע תערך פגישת וועד בבית הספר ויחדדו שוב הנהלים, כולי תקווה שזה המקרה האחרון שיהיה בבית הספר".

תגובת משרד החינוך: "מחוז מרכז החינוך וצוות בית הספר מגנים כל גילויי אלימות ונוקטים בצעדים חינוכיים ומשמעתיים כדי לקדם אקלים בית ספרי מיטבי. המקרה הנ"ל  מטופל ומלווה על ידי כל גורמי המקצוע הרלוונטיים, בשיתוף הרשות המקומית, מתוך שיקולים פדגוגיים וחינוכיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. טובה. מאחלת החלמה מהירה

    אין לכם מושג איזה נזק ניגרם לילד המוכה. . נתחיל בחינוך של ההורים חד משמעי. ואמא יקרה מה שקרה לבנך ילווה אותו שנים על גבי שנים. ורצוי לידרוש שידאגו לבנך גם עד אחרי צבא. מנסיון מר ואישי . החרדה כבר נימצאת. עכשיו צריך לטפל ואפשר. ובסוף יעבור.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לתבוע את בית הספר בתביעה אזרחית את המנהל והמורה המחנך.רק ככה ילמדו לשים לב.במידה ולא תעשו זאת הילד שלכם לא יהיה אחרון שזה קורה לו….

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר