אשפה בהרצל 66 ראשון לציון
אשפה בהרצל 66 ראשון לציון

מה הבעיה שלכם? תושבי ראשון לציון מתלוננים – השקמה מטפל

למה מגרש הכדורסל תמיד חשוך למרות פניות חוזרות למוקד ומי אחראי על ערימת האשפה שאף אחד לא מפנה? "השקמה ראשון לציון" מטפל בבעיות שלכם

פורסם בתאריך: 1.6.18 10:12

להגביר אכיפה

בפינת הרחובות קרן קיימת וצבי הרמן שפירא ישנו קטע מדרכה צבוע באדום-לבן ואסור לחנייה. זאת, כדי למנוע את הקושי בפנייה מקרן קיימת לשפירא. פעמים רבות רכבים חונים בקטע האדום-לבן דבר הגורם בעיית בטיחות חמורה מאוד. אבקש להגביר אכיפה במקום.

תשובה: מתוך הכרה במחסור הקיים במקומות חניה באזור, מתבצעת אכיפה בעקבות פניות תושבים למוקד העירוני בעניין חסימות חניות נכים שעלולות להוביל למצב של סיכון חיים. באזור נרשמו מתחילת השנה כמאה דו"חות חניה בגין עבירות חניה חריגות ומסכנות חיים, רובן ככולן בעקבות פניות למוקד.

 

האירו את מגרש הכדורסל

במגרש הכדורסל החיצוני בבית הספר רננים בקריית ראשון התאורה לקויה. יש 12 מנורות, אבל רק שלוש עובדות. בפניות למוקד 106, כל הקריאות נסגרות ללא טיפול. אבקש לטפל בבעיה.

תשובה: הנושא מוכר וידוע, בשל תקלות חוזרות ונשנות בתאורה. הוחלט להקדים את החלפת התאורה במקום לנורות לד חסכוניות בעלות תוחלת חיים ארוכה יותר.

מגרש הכדורסל בבית ספר רננים (צילום: מנהלת ליגת העל)

מגרש הכדורסל בבית ספר רננים (צילום: מנהלת ליגת העל)

 

 

פינת אשפה לתפארת

בהרצל 66 נוצרה פינה המלאה באשפה באופן קבוע. אשפה שלא מפונית על ידי העירייה משום מה. הריח והנראות דוחים ובלתי נסבלים ונשאלת השאלה: מדוע המטרד הזה לא מטופל?

תשובה: מדובר בשטח פרטי שבו האחריות לפינוי וניקיון היא על בעל המקום. הנושא הועבר לטיפול גורמי האכיפה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יואב

    בכל ראשון לציון העירייה לא אוכפת חנייה במקומות מסוכנים, כגון לפני ואחרי מעברי חצייה, באדום לבן. גם בעכבות תלונות למוקד, לא מתבצעת אכיפה, מתוך מדיניות…
    ביזיון וזלזול בחוק ובעיקר בחיי הילדים! אלה הנפגעים הראשונים כתוצאה מרכבים שחונים בסמוך למעברי חצייה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר