ספריית לטף (אתר רשמי, איה בן עזרי)
ספריית לטף (צילום: אתר רשמי, איה בן עזרי)

הורים מתלוננים: מדוע ספריית לטף לא מאפשרת ליהנות מהפעילויות?

ספריית לטף בראשון לציון היא אולי הספרייה היפה ביותר בראשון לציון, אך הורים טוענים כי הפעילות בספריה כל כך מוגבלת וכי לא ניתן ליהנות ממנה. העירייה: ההורים יכולים ליצור קשר עם הספרייה למתן פתרונות

פורסם בתאריך: 28.5.18 18:17

ספריית ראשון לציון ברחוב תרמ"ב, היא ספינת הדגל לספריות הציבוריות בראשון. בקומה השנייה ממוקמת ספרית לטף- גינת הסיפורים לפעוטות ולגיל הרך. מתחם יפיפה, עם בריכת כדורים, מזרנים לקטנטנים, משחקים שונים על הקירות ופעילויות שונות ומגוונות.

יפעת ביטון משכונת רמב"ם אמא לילד בן שנתיים שהיתה פוקדת את הסיפרייה מספרת, "המתחם הוא מקום מקסים ומבורך, שאני מאוד ניהנת להגיע לשם עם הבן שלי, לצערי הפעילות בתוך המתחם עצמו אינה פתוחה בימים נוחים, אלה בזמנים מסוימים ובהזמנה מראש בקניית כרטיס להצגה, וכך יוצא מצב שאי אפשר ליהנות מהמקום עצמו בצורה שוטפת, לדוגמה – במהלך חודש יוני ישנם רק חמש  שעות סיפור לגילאי 2-3, בכל החודש, שזה מעט מאוד ולא נותן שירות לאנשים שבאמת רוצים להגיע ולחוות, מדובר בספריה המרכזית של ראשון עם מתחם ספציפי לפעוטות וזה פשוט חבל שתוחמים את זה לכ"כ מעט זמן, בפעילות יש כעשרה ילדים והורים ומי שרוצה ליהנות ממנה צריך לרכוש כרטיסים באתר הספריה (עשרה שקלים לילד ועשרים שקלים למבוגר) שנגמרים בשנייה, לחודש יוני נשאר למשל רק למופע אחד שזה לא סביר. השקיעו הרבה כסף בספריה הזו שהיא באמת מדהימה, הייתי שמחה ליהנות ממנה יותר, ואני מדברת לא רק בשם עצמי.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה:

כותר טף ממשיכה לשפר ולגוון בתכנים עבור תושבי העיר וילדיהם ובכך לחזק את אהבת הילדים לעולמות הקריאה, הספרות והשירה. רוב הפעילויות בגינת הסיפורים מיועדות לילדים עד גיל שלוש ולכן לאור בקשות ההורים, הוחלט לקיים פעילות גם עבור ילדים בגילאי 3-5. לשמחתנו, הורים רבים ברכו על המהלך המאפשר פעילות חווייתית עם ילדיהם. השינוי פורסם בחוברת הפעילות הרבעונית של כותר טף. נוסיף ונזכיר כי פעמיים בשבוע, בשעות אחר הצהריים, מתקיימות הצגות לילדים עד גיל שלוש ולאחריהן הילדים שוהים במתחם גינת הסיפורים. טענות הפונה מוכרות והוצע לה ליצור קשר טלפוני עם רכזת כותר טף.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר