נקי פה. חוף הים ראשון לציון
חוף הים ראשון לציון

למה נלקחה החניה שיועדה לתושבים הוותיקים?

התושבים הוותקים הופתעו לגלות שמקומות החניה שהוקצו להם נלקחו מהם. בעירייה מסבירים: "החניה מיועדת לנכים"

פורסם בתאריך: 22.5.18 17:17

תושבים ותיקים מראשון לציון שנסעו לחוף הרחצה בעיר, וביקשו להחנות בסוכת המציל הראשונה בסמוך לחניית הנכים, נדהמו לגלות שאינם יכולים לחנות במקומות שהוקצו להם בעבר. הסיבה: בעירייה החליטו להעניק עדיפות לנכים. בעירייה מסבירים כי אמנם בעבר איפשרו לתושבים הוותיקים להחנות במקום, אבל זה היה על חשבון מקומות החניה של הנכים שהתלוננו. לכן, בוטלה האפשרות להחנות במקום.

"בשנה שעברה הייתי מגיע הרבה לים ומחנה שם עם חברותי, חלקן יותר מבוגרות ממני ומתקשות ללכת בחום את על הירידה של המדרגות מהחניה, הרבה פעמים גם אין חניה קרובה ונדרש כעשר דקות הליכה עד שמגיעים לים, אם נוסיף לזה תיק זה בהחלט לא נעים בגילנו", אומרת אורה שטרית, בת 65. "בגילנו עם הציוד זה מתחיל להיות לא פשוט. אבל לפני מספר ימים הגעתי לחוף הים עם רכבי במטרה להחנות את הרכב בחניה ליד הנכים, חלילה אני לא מחנה על חניית הנכים אלה במתחם, נדהמתי לגלות שהשנה אין לבני הגיל השלישי את האפשרות הזו, דבר שהותיר לי לחנות רחוק ולצעוד ברגל, אני חושבת שמן הראוי לסדר את החניה בצורה מסודרת לתושבים כמוני, אני לא הראשונה שמצרה על כך".

 

 

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "החניון המדובר מיועד לנכים ובסופי שבוע מלא עד אפס מקום, לכן לא ניתן לאפשר לתושבים הוותיקים להחנות בו. תבדק האפשרות לאפשר לתושבים הותיקים להחנות בחניון בימים א'-ה' בלבד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר