ילדים ילדה מנגנים בכלי נגינה שיעור נגינה
אילוסטרציה: שאטרסטוק

סחבת ברישום לקייטנות העירוניות: "קייטנה זה לא לוקסוס"

בעוד שבערים השכנות הרישום לקייטנות העירוניות בעיצומו, חודש וחצי לפני תחילת החופש הגדול ובעיריית ראשון לציון טרם פתחו את הרישום, שטוענת, "נעדכן את ההורים כשסוגיית המחיר תוסדר"

פורסם בתאריך: 17.5.18 10:21

הורים רבים מתרעמים על האי וודאות של קייטנות הקיץ בגני הילדים, בכל שנה בתקופה זו ברישום לקייטנות העירוניות בעיצומם, ואילו השנה עדין לא נפתחה ההרשמה, חודש וחצי לפני סיום הלימודים, ותחילת החופש הגדול, המצב הקיים נוצר עקב אי הסכמה בגין גובה מחירי הקייטנות, כאשר המחלוקת היא מה יהיה הסבסוד במדינה ומה המחיר אותו יגבו בשלטון המקומי.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

חופית נחמיאס מילר אמא לשלושה ילדים, בחופשת לידה טוענת, "נכון לעכשיו אין רישום, עצרו אותו. הילד הגדול בבית הספר, עם קייטנת הקיץ, אבל הבן השני שנמצא בגן טרום חובה, אין לו סידור נכון לרגע זה. לפני חודש וקצת אמרו שכבר נפתח הרישום, קודם לילדי הצהרון אבל לא פתחו את הרישום. קייטנה בעיני זה חובה, למרות שאני בחופשת לידה אני מעוניינת שהם יהיו בקייטנה, כמה אפשר להיות איתם בבית? הם חייבים סדר יום. יש עיריות שפתחו את הרישום עם מחירים טובים, אבל בעיריית ראשון לציון לטענתם המחיר שנקבע בממשלה נמוך מידי, במה אנחנו פחות טובים מאשדוד וחולון ששם נפתחו קייטנות עם מחירים מוזלים?".

שירלי הדר פררו, אמא נוספת לילד בגן, "לא יודעת מה ניתן לעשות, העירייה פשוט מתעלמת מההורים, גם ככה החופש ארוך ומטורף ומחזיקים אותנו עד הדקה ה 90 כדי שנדע אם יש בית ספר של החופש, ומה קורה עם צהרונים בבית הספר לשנה הבאה בעוד שבערים אחרות כבר סיימו את ההרשמות לדברים אלו, פשוט חוצפה".

 

 

חברת המועצה עו״ד ליאל אבן זהר פנתה לראש עיריית ראשון לציון בדרישה לחדש הרישום ולחייב את ההורים בהוצאות אמת של הקייטנות- ללא רווחים, כמשק סגור יחד עם המעונות והצהרונים. ״קייטנות וחינוך משלים מהצהריים, אינו לוקסוס אלא ״אין ברירה״, אומרת אבן זוהר, ״וראש העירייה וחבריו כנראה לא מטמיעים שהתושבים לא יכולים לקחת משכנתא נוספת בקיץ כדי לשלם את הוצאות החינוך של הילדים. הממשלה והעיר חייבות להירתם להוזלת המחירים לאלתר״.

מעיריית ראשון נמסר בתגובה: קייטנות הקיץ יתקיימו בראשון לציון כמידי שנה. אנו נעדכן את ההורים על מועד פתיחת ההרשמה, כשסוגיית המחיר תוסדר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר