סימני דרך דהויים על הכביש
אילוסטרציה: שאטרסטוק

אדוני ראש העיר: אתם התלוננתם וראש העיר ענה

מצוקת חניה, אי סימון נתיבים ומפגע בטיחותי בגן משחקים - כל התלונות שלכם השבוע ומה מבטיח ראש העיר?

פורסם בתאריך: 11.5.18 06:39

נא לתקן

אני רוצה להתלונן על מפגע בטיחותי במתקן המשחקים בגן בקריית ראשון, ברחוב ההרדוף. הפלסטיק שבור ומסכן את המשתמשים במתקן היחידי הנמצא בגן, נא תקנו.

תגובה: השבוע הוחלפה בועת פלסטיק שנמצאה במתקן המשחקים. מעבר לכך, המתקנים נמצאו תקינים.

נא לסמן

בשדרות משה דיין לכל אורכם ומשני הצדדים, יש לסמן את הנתיבים בכביש מחדש. הם ממש דהויים ובמיוחד בקטע שבין צומת אברהם בר שמאלה ומזרחה לכיוון העיר עד גשר ראשון.

תגובה: תודה על הפנייה, הנושא הועבר לטיפול אגף כבישים ומדרכות.

נא לפנות

כל מי שגר בשכונת רמז חווה את הקשיים בחיפוש מקום חניה. אבל הבעיה היא כפולה: לקחת חניות יקרות ולתת אותן לחברה עסקית ולהגיד סיסמאות כגון "רכב שיתופי", זה חסר רגישות ולא חוקי. זה שטח ציבורי, ואף חברה לא יכולה לגזול אותו עבור הרכבים שלה. אם החברה רוצה חניות היא חייבת לשכור חניות כמו בכל עיר מתוקנת. שאלתי היא מתי המכוניות המעיקות האלה יפנו את את החניות שנועדו לנו, תושבי השכונה?

בשיתוף פעולה עם העירייה

תגובה: העירייה מקדמת פתרונות של תחבורה שיתופית וציבורית המצמצמים את העומס בכבישים, זיהום האוויר, יוקר המחיה ואפילו את מצוקת החנייה. אחד מהפתרונות הוא מיזם הרכב השיתופי CAR2GO שעבורו הוקצו 30 מקומות החנייה שאותרו על ידי וועדה מיוחדת שבחנה את אזורי הביקוש על פי שיקולים מקצועיים. מדובר בפרומיל ביחס לכמות החניות המצויות ברחבי העיר וכמובן בהשוואה ליתרונות הרבים של המיזם כפי שהוזכרו. נציין כי העולם צועד לעידן פתרונות תחבורה ציבורית ושיתופית וראשון לציון פועלת לייעול וקידום הנושא.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר