מור עקריש בת לשתי אימהות
"מעולם לא העליבו אותנו בראשון לציון ככה"

אחות בבית הספר לתלמידה ממשפחה חד מינית: "מה זה צריך להיות הדבר הזה שתי אמהות?"

"הטון המזלזל של האחות, האופן בו היא הגיבה בפליאה ובזלזול פגעו בי", מור עקריש תלמידת כיתה ז' נדהמה מתגובת האחות שנשלחה לערוך בדיקות בבית הספר

פורסם בתאריך: 8.5.18 13:01

לפני כחודש הגיעה אחות מטעם משרד הבריאות לבית הספר רבין בראשל"צ כדי לקיים בדיקות  התפתחויות של גובה ומשקל. אחת התלמידות, מור עקריש תלמידת כיתה ז', בת לשתי אימהות נכנסה לערוך את הבדיקה. לטענת האימהות האחות ביקשה לקבל את פרטי הקשר של אמא שלה לצורך משלוח הטפסים, וכאשר מור השיבה: "תשלחי לאמא הזאת ולא לאמא השנייה", הגיבה האחות בהשתוממות ובבוז ואמרה לתלמידה: "מה זה צריך להיות הדבר הזה שתי אמהות? נו, באמת". עקריש יצאה נסערת ובוכה מחדר האחות, ולטענת האימהות בבית הספר לא עשו כלום.

כל העדכונים והקופונים מחכים לכם באפליקציה שלנו

ל"השקמה ראשון לציון" מספרת עקריש על התגובה הקשה, ההתעלמות מטעם הנהלת בית הספר והתמיכה יוצאת הדופן של החברים, "מעולם לא הרגשתי יוצאת דופן בגלל שיש לי שתי אמהות. גדלתי עם אחותי (התאומה) בעיר ומעולם לא חווינו שום אפליה או יחס מזלזל. כאשר נכנסתי לבדיקה לא חשבתי שאצא כל כך נסערת. הטון המזלזל של האחות, האופן בו היא הגיבה בפליאה ובזלזול פגעו בי. לאחר שיצאתי מחדר האחות הייתי נסערת, התאפקתי אבל לא יכולתי שלא לפרוץ בבכי. החברים והחברות מהכיתה ניחמו אותי והרגיעו אותי. קיבלתי תמיכה נפלאה מהם. הסיפור הגיע למחנכת ועבר לבית הספר אבל לא קיבלנו מהם תגובה".

סתיו עקריש, אחת האמהות של מור, מספרת על האירוע ומציינת כי זו הייתה הפעם הראשונה שנלאצה לתמוך בבתה, על רקע הנטיות המיניות שלה ושל בת זוגה:  "כשמור חזרה הביתה לא האמנתי למה ששמעתי. ראשון לציון היא אמנם לא סן פרנסיסקו אבל מעולם לא קיבלנו יחס כזה. יש לנו חברים דתיים, התא המשפחתי שלנו ידוע לכל ומעולם לא נתקלנו בזלזול. הבנתי שהאחות לא הגיעה מטעם אחות בית הספר אלא מטעם משרד הבריאות. אני לא מבינה איך אישה שמייצגת גוף ציבורי יכולה להרשות לעצמה לדבר ככה. אם יש לה בעיה, שתתמודד. אחרי שמור סיפרה לי על מה שעבר עליה באותו הבוקר חיבקתי אותה ואמרתי לה "יש אנשים צרי מוח בעולם הזה ואסור לנו להיפגע מהם. אחותה התאומה של מור עברה גם היא את הבדיקה אך נושא המשפחה לא עלה בחדר. מבית הספר לא שמענו שום דבר".

מעיריית ראשון לציון נמסר: "מדובר באי הבנה מצערת בשיח שהתקיים בין אחות משרד הבריאות לבין התלמידה. הנושא טופל על ידי צוות בית הספר" 

ממשרד החינוך נמסר: "מדובר בעובדת בקבלן פרטי מחברת פמי אשר אינה מייצגת את משרד הבריאות או משרד החינוך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איציק

    עוד דוגמא לסיבה להעסקת עובדי קבלן ע'י משרדי הממשלה – המשרד יכול להתנער מכל אחריות למחדלי העובד

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר